Objednávka kníh

Ahoojte! :)

Pôvodne som vám tu dnes chcela poslať recenziu na jeden super výrobok, ale to počká a nabudúce to tu máte, kedže mi prišla objednávka kníh z Martinusa, na ktorú som sa tešila.
Dá sa povedať, že som si dopriala taký väčší darček za vysvedčenie heh :)

 V poslednej dobe som asi stále zahlbená do kníh a tak som sa rozhodla potešiť svoje vnútorné JA a objednať si tituly, po ktorých moja duša už dávno túži.

Lauren Oliverová - Kým dopadnem
Prema Leo - Reštart
Walt Whitman - Spev o mne
Veronica Roth - štyri
Stephen King - žiarenie

+

kniha, ktorá poputuje bf k narodeninkám - Malá škola jazdectva

a nedávno mi došla ešte jedna kniha :


No a týmto článkom chcem povedať, že môžte na tieto knihy čakať recenzie, ktoré budú možno aj teraz počas februára či marca.

čo vy a knihy? Doprajete si tiež raz za čas nejakú tú objednávku alebo vám stačí len knihu prečítať a vrátiť? :))




Papa zatial'

Bibiána



Tags:

Share:

2 comments

  1. Poslední dobou jsem knihám naprosto propadla!! Na tvé doporučení jsem si koupila (dostala) Divergence a po ukázce na film se nemůžu dostat, až si ji přečtu!! Na knihu Kým dopadnem mám teď také spadeno akorát u nás se to jmenuje úplně jinak - chvíle před koncem, což ty překlady proste nikdy nepochopím! Jsem hrozně zvědavá na tvou recenzi ke knize restart - podle obsahu mě vůbec nezaujala a není to ten typ knihy pro mě, ale počkám si na recenzi.

    http://kajahasidea.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Chvíli před koncem od Lauren Oliver jsme četla a moc se mi líbila. Z If I stay jsem měla takový zvláštní pocit, ale když jsme pak viděla film, tak ten mě zaujal víc, což se mi téměř nestává , že by se mi film líbil víc film než knížka:)

    Jinak já nerada chodím do knihovny, protože kdykoliv se mi knížka líbí, jsem pak zklamaná, že si ji nemůžu nechat doma, takže radši kupuji :)

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.