Think positive!

Stránok s tričkami/mikinami, ktoré majú vtipný popis, je na internete vel'a, avšak na môj vkus je to stále to isté, stále tie isté popisy.

Ked' som narazila na stránku geekz.sk musím úprimne povedať, že ma hned' velmi zaujala.


Dizajn majú velmi priehladný, nájdete hned' všetko čo potrebujete.
V ponuke sú tričká, mikiny, samolepky.

Ako som spomínala, majú velmi zábavné a výstižné popisy, väčšinu som nejak na iných stránkach ešte nezahliadla.

Viete si asi predstaviť aké bolo ťažké vybrať si jedno, pretože ja by som najradšej zhrabla všetky haha :)
A po minútach a minútach rozhodovania som si vybrala toto:


Prišlo mi to také milé, vystihuje to dosť mňa a čo je obrovské plus - je šedej a čiernej farby, čo sú moje top farby :)


Kvalita je úplne vynikajúca, je velmi mäkké a jemné.
Velkosť mi sadla úžasné (dalšie plus)

...

Na záver by som vám len chcela odporúčiť túto stránku - či už chcete tričko (a pod.) pre seba, alebo hladáte nejaký darček pre kamarátku, určite sa na ňu chodte mrknúť! :))

A velmi pekne dakujem geekz.sk za poskytnutie produktu!

Uvidíme sa pri dalšom článku - ktorý bude kecací, tak dúfam, že sa tešíte! :))

Papa a pekný večer

Bibiána

Share:

2 comments

  1. Geek již nějaký ten čas znám. A musím naprosto souhlasit, že by jsem si koupila nejraději všechna trička, co nabízí! :D Vybrala sis jedno z mých oblíbených. :)

    Kajahasidea

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tričko sa mi veľmi páči a ten nápis je naozaj super...:-).
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.