Your soul


Nedávno som na weheartit natrafila na túto dokonalú myšlienku.
A tak som sa rozhodla v krátkom článku ju troška rozobrať, pretože som mala chuť napísať nejaký kecací článok! :)
Zamýšlali ste sa niekedy už nad niečim podobným?
či skutočne náš playlist dokáže o nás povedať, akí sme skutočne ludia.
Nie?
Tak vitajte v klube haha.

Hudbu som nikdy nebrala ako súčasť života, dokázala by som bez nej žiť dalej ako nič.
(Ak si odmyslím moju One Direction mániu, kedy som ich počúvala stále a nevedela som žiť bez nich xx)

No za posledné mesiace aj moj vkus na hudbu sa podstatne zmenil a je vždy tažké opísať druhému čo za druh hudby počúvam.
Ked' si predstavím aké blbosti som prvej počúvala, nemalo to asi ani hlavy ani päty.

V poslednej dobe si uvedomujem, ako hudba ovplyvňuje ludí.
Sú piesne, ktoré ich/mňa dokážu rozplakať - pretože sa nám niečo s tou piesňou spája - bud' niečo pekné a vieme, že sa to späť nevráti, ale bohužial aj smutné...
Určite máme aj piesne, ktoré nás dokážu namotivovať a zrazu sa cítime, že sme silnejší a dokážeme všetko načo si len pomyslíme (to si myslím, že je úplne super!)

čo nedokážeme povedať slovami, dokážeme vyjadriť hudbou. 

Absolútne neviem, či sa to tak niekedy hovorí (skôr asi nie), ale teraz mi to z ničoho nič napadlo (áá poputuje to do môjho diára na myšlienky!) Hudbou dokážeme vyjadriť svoje pocity vždy. Dokáže o nás prezradiť vela - akí sme v skutočnosti či akú máme náladu.

Kedysi som videla fotku (ale nemôžem ju nájsť), kde ležal tínedžer a tínedžerka a mali zapojený mobil na slúchadká a počúvali tú istú pieseň a usmievali sa.
Hned' mi napadlo ako ich tá pieseň velmi spája (človek by sa ani nenazdal), ako cítia to isté a že je možné, že sa v tej chvíli určite do seba zamilovali (okey, toto ste možno nepochopili :D je to len taká moja divná myšlienka, ale tým len chcem dokázať to čo tvrdím a myslím si)

A tak teda určite, hudba je neodmyslitelná súčasť nášho života.

Niesom si istá, či dnes to čo píšem dáva zmysel, ale som moc nejaká šťastná a taká chtivá vyjadriť svoje myšlienky.

Ale aby som trošku sa rozkecala aj o tej fotke na začiatku.
Mám pre vás takú malú otázku, kedže tvrdím, že podla playlistu dokážete odhadnúť aký je človek v skutočnosti..
čo by ste povedali, aká som skutočne ja?
Milujem staré skupiny a spevákov, ako napríklad - Guns n roses je moja srdcovka (a nie, nepíšem to tu preto aby som bola IN ako 90% dnešných deciek) Pink Floyd, zbožňujem neznáme zahraničné skupiny, ktoré majú svoj vlastný štýl hudby - The XX, The Moth and The Flame, Empire of the sun, - skupiny, ktoré majú úžasnú hudbu, väčšinou také nostalgické, pohodové, človek len počúva a cíti sa jak v nebíčku.

...

Iba taká divná maličkosť (?!), velmi nerada púšťam moje oblúbené piesne komukolvek z rodiny a niekedy aj kamarátom, mám pocit, že by ma tie piessne prezradili, že by ostatní pochopili aká som. (divné skutočne však? :D)

....

A aký ste typ vy? čo počúvate, ktorá skupina/ interprét dokáže vo vás vyvolať všetky rôzne pocity?

Píšte mi, budem rada! :)
A taktiež budem rada, ak mi napíšete o čom by ste chceli další článok (môže byť aj kecací)
Dnešný som tu nechcela velmi rozpisovať, lebo to stačí aj takto máličko! :))

Bibiána

Share:

7 comments

  1. Úžasný post !
    Tiež som trpela One Direction mániou a bola som na nich závislá a teraz sa môj vkus na hudbu zmenil . Už od minulého roka počúvam Arctic Monkeys a Imagine Dragons ....

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kdo neměl One Direction mánii že :D Nějak v poslední době jsem hodně ale opravdu hodně ujetá na The xx,Lana Del Rey,Lorde,Sia,Rihanna,Miley Cyrus...Nějak se mi změnil vkus poslední dobou :D Kdysi jsem tyhle interprety nemohla ani slyšet ale teĎ je to jako moje droga :D :)
    Ps: Super článek! Takový docela dost na zamyšlení :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Výborný článok... milujem tvoje kecacie články :) :)
    V poslednej dobe obľubujem takú kludnejsiu hudbu a inak za skupiny počúvam Archív Monkeys (milujem ich ♡), Imagine Dragons, The XX a ešte v poslednej dobe som začala počúvať Empire od the sun (ĎAKUJEM ma úžasné pesničky a zamilovala som sa do nich♡)
    A z tých veselsich alebo ako to napísať patrí Linkin Park.. A občas pustím toho Skrillexa alebo Martina Garrixa :))
    Nabudúce by si tiež mohla postnuť nejaký kecaci článok ale fajn budú aj hocijaké iné :))
    Ahoj :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Je to dobrá myšlenka. Já si bez hudby nedokážu představit život. No asi přeháním ale je to důležitá součást. Zda o nás prozradí jací zkutečně jsme bych asi neřekla. Nevím proč ale nepřijede mi to možné. Je to přeci jenom hudba. Ano. Mám ráda ve smutné náladě smutné písničky a v dobré zase nějaké veselejší a tak.
    Jinak také nerada dávám poslechnout hudbu kamarádům. Tak nějak se bojím, co by mi řekli na to co poslouchám ale je to přeci moje věc. Neposlouchám písničky, které vyšli jako nové, mám ráda i ty starší. Některé jsou lepší než dnešní.
    Já mám ráda z těch dnešních Selenu Gomez. Tu hlavně ale teď jsem se zamilovala do písniček: Marianas Trench - Fallout, Styx - Renegad nebo od Adama Lamberta - Runnin a od Muse - Time is Rinning Out. Poslouchám je stále dokola. =D
    PS: Ten obrázek je z nějakého filmu nebo seriálu?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, v niektorých prípadoch nepovie o nás akí sme, ale aj napriek tomu dokáže vela o nás povedať :)
      Prepáč, ale fotka neviem či je z filmu alebo seriálu.

      Odstrániť
    2. Fotka je z filmu begin again alebo 2 názov- Love song :)

      Odstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.