Yves Rocher - Thé Vert toaletná voda, balzam & korekčná tyčinka

Ahojte! :)

Prednedávnom mi prišla kozmetika od už známej značky Yves Rocher, a preto je dnes čas na recenziu na ktorú som sa velmi tešila! :)

Kedže od YR mám už viac výrobkov, tak môžem povedať, že za mňa táto kozmetika dostáva 10 bodov. Je kvalitná, ceny sú primerané, taktiež má široký výber.
A hovorím to úprimne, nie preto, že s nimi spolupracujem, môj názor je čisto objektívny.

...


Začnem asi touto korekčnou tyčinkou pre bezchybnú pleť , vyberala som si ho sama, pretože ma zaujal a chcela som skúsiť či táto značka prekvapí alebo sklame v tejto oblasti.

Ale ako tak pozerám, momentálne ho na oficiálnych stránkach nevidím, tak dúfam, že v kamenných obchodoch bude.

Dostala som ho v odtieni 02 Beige moyen , ktorý mi momentálne moc nesedí, je malinko oranžovejší na mne, ale v lete to bude super.
Má zakryť hlavne čierne kruhy pod očami, čo si ja myslím, že plní fakt super, nie je ich až tak vidno (joujou), na pleti vypadá prirodzene, ale ak si ho zle rozotriete taak to nie je bohvie čo.

Za dalšie jeho výhody pokladám:

- pekné, jednoduché, praktické balenie padne hned' do ruky, zmestí sa aj do najmenšej kabelky 
- krémovejšia konzistencia
- jednoduchá aplikácia
- krytie je dostačujúce

Cena sa pohybuje okolo 7,90 eur.

...


V poradí druhý produkt vám predstavím tento balzam na pery.
Opäť som si ho vyberala sama a som z neho velmi natešená.

Tákže, obsahuje viac ako 82% zložiek rastlinného pôvodu, je obohatený o maslo, vosk a olej rastlinného pôvodu, dodáva dokonalú starostlivosť a pohodlie vaším perám a tak dalej a tak dalej.


Máte si z čoho teda vyberať a... vidíte tú cenu? :) Ja si myslím, že tá je až primoc dobrá.

Tento produkt vám odporúčam mocne. Ja osobne používam stále nejaké balzamy a podobne, a tento patrí jednoznačne k tým najlepším.
Mám ten s vôňou vanilky, ktorý vonia pekne, a ked' si ho dám na pery tak dostane takú zvláštnu sladkú vôňu juj :D :)))
Hydratuje na 95%, ak máte pery vysušené velmi, tak nemyslím si ale, že vám velmi pomôže.
Konzistenciu má takú hustejšiu, čo je ale dobré.
Je aktuálne v predaji a patrí medzi novinky! :)

...


Z čoho som bola ale úplne natešená tak to bola táto telová voda Thé Vert. 

Oficiálny popis:

Objavte sviežu vôňu zeleného čaju v spojení s jemnými tonmi citrona, bergamotu, pomaranča a cédra v novej toaletnej vode Un Matin au Jardin, ktorá zanechá Vašu pokožku jemne prevoňanú.

V ponuke je taktiež :

Sprchovací gél 200 ml - 5 eur
Telové mlieko 200 ml - 7,60 eur

Cena tejto vody - 16,50 eur

....

Ked' som ja, velká milovníčka zeleného čaju, dostala túto vodu tak som bola na ňu hrozne zvedavá ako vonia, či fakt ako ten zelený čaj + tie dalšie "ingrediencie" a musím povedať, že áááno.

Patrí medzi velmi lahké a svieže vône čo urobia deň hned' krajším.
Výdrž nie je nejak extra úžasná, ale cítite ju nejakých tých pár hodiniek (možno?).
Balenie je nádherné, jednoduché.
Aplikácia je tiež super, pretože ten aplikátor je ... hmm ako to povedať, nepatrí medzi tie, ktoré vám vodu strieku na jedno miesto, ale toto vám to rovnomerne rozpráši po celej nejakej tej časti.
čo je podla mňa obrovské plus.

....


Ktorý z týchto 3 produktov vás zaujal najviac?
čo hovoríte na značku Yves Rocher? :)

Dajte mi vedieť! ;)

Bibiána


Share:

6 comments

  1. Ahoj musím se poznat ze tyto produkty jsem az na jeden krém nepouzila jeste .. Recenze ale je pěkná !

    OdpovedaťOdstrániť
  2. od tejto značky mám tiež balzam a ešte jednu úžasnú voňavku z vianočnej edície :3 milovať ju budem ale aj v lete :d
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tiež mi prišli tieto výrobky od Yves Rocher, tie balzami na pery sú úžasné a voňavka tiež ;)

    http://werushberry.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Toto je dokonalá kozmetika, milujem ju veľmi veľmi veľmi moc. :)

    natalihnat

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten balzám vyzerá úžasne :) Pekný príspevok ...

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.