Biela

Ako som si dnes všimla, v mojej izbe prevládajú biele veci/dekorácie a tak mi napadlo, že Vám ich pofotím a spravím z toho taký kratučký článok.

Nedávno som si kúpila túto kvetinu aj s bielym kvetináčom. Strašne moc sa mi páči táto "dekorácia" izba pôsobí hned' útulnejšie :)


Milujem stojany na sviečky :) Prídu mi velmi vkusné a plánujem si ešte nejaké kúpiť :)










Dúfam, že Vás dnešný článok zaujal! :)
Btw. Niekto neznámy ma nominoval na blogerku roka - http://www.blogerroka.sk/bibi-brooks/
čo ma fakt strašne moc potešilo! :) A čo viac tak to fakt, že už mám vyše 30 lajkov/hlasov. 
Uvedomujem si, že sú tam ovela silnejšie súperky, ale ja vám chcem pod'akovať, že stojíte pri mne ! :))

Bibiána


Share:

2 comments

  1. biele dekorácie a nábytok ma hrozne berú už minimálne pol roka :D je to hrozne krásne :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásné fotky, jako vždycky ♥ :))

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.