Kontaktné šošovky

Už celú večnosť túžim po zmene farby mojich očí vd'aka - šošovkám.

Ved' kto by si nepredstavoval ako by tak vyzerali jeho oči v inej farbe? či už máte modro-belasé a túžite po čokoládovohnedej, alebo máte tmavo-hnedé a chcete vyskúšať výraznú zelenú... alebo?

Alebo chcete vyskúšať nejaké iné, zaujímavé farby ako - červená, fialová, čierna, oranžová alebo potom rôzne variácie farieb :)
Vd'aka stránke http://www.sosovky-kontaktne.sk/ som mala možnosť splniť si tento malý "sen" :)
Rozmýšlala som, akú farbu si vybrať, a z ničoho nič som dostala chuť na nejakú bláznivú kombináciu...

Vybrala som si teda "eclipse" ktoré nájdete tu ----> --CLICK-- ako hned' druhé v poradí :)


Táákže, prišiel mi roztok + šošovky. 
Moje šošovky majú dioptrie 0, kedže ja ich normálne nenosím a nenosím ani okuliare :)
A tu by sme sa mohli dostať k aplikácii... ktorá bola pre mňa niečo úplne nové a mala som pri tom trošku nervy haha :)
Trvalo mi chvílu, kým som prišla nato, ako si ich správne nasadiť, ked' už boli na "mojom oku" tak pár krát som zažmurkala a dali sa na správne miesto :) Trošku ma rezala šošovka na pravom oku, ale to asi preto, že moje oko ešte nie je také zvyknuté.
Vybratie bolo ešte jednoduchšie :) 


Sú také dosť výrazné, takže sa hodia na halloween haha :)
Ale určite ich tu spomeniem čoskoro aj v d'alšom článku!




Takže, ak hladáte dobré šošovky, či už farebné alebo dioptrické - nedioptrické, určite sa pozrite na túto stránku! :) Majú fakt široký sortiment za dobré ceny.

To by bolo na dnešok všetko (ako som spomínala, šošovky tu ešte raz spomeniem)

Uvidíme sa pri dalšom článku, ktorý bude dúfam onedlho, užite si pekný víkend papa! :)

Bibiána

PS. Bola by som velmi rada, kebyže sa pridáte na moju fanpage stránku na FB BLOG BIBI BROOKS, kde píšem všeliaké novinky týkajúce sa blogu a mňa! :)))


Share:

1 comments

  1. Já ja jsem vždycky chtěla zářivě modréé nebo zlaté, když jsem hrozně ujížděla na Stmívání a td :D:D
    http://blondegabi.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.