Milosť

Flowers, go to visit the little mermaid
Ked' príde chuť na napísanie nejakého "kecacieho" článku, tak nemôžem odolať :))

Dneska to asi ani nebude nejak velmi dlhý, ale chcela by som sa v krátkosti povenovať jednej "téme".
Nedávno mi na môj ask napísal nejaký anonym (ktorý bol na film Rezistencia v kine) a písal mi, že po ňom si uvedomil, že si má odpustiť niektoré zlé veci ktoré urobil...

A ja som nad tým nejak tak uvažovala...

Sme ludia a robíme chyby.
- hmm, je to už také typické klišé, ktorým často krát obhajujeme nejaké tie svoje zlé skutky, ktoré sme kedysi bud' nedávno alebo v minulosti urobili.
 V podstate je to pravda, každý z nás, nech je už akokolvek perfektný, spraví chybu. Niekedy je malá banálna, ale často krát dokáže ovplyvniť náš život.

I ja som spravela pár chýb, vela zlých vecí, na ktoré ked' pomyslím tak sa mi hned' zhorší nálada, zaplaví ma pocit viny... Je to niečo, načo si budete pamätať stále, niečo čo si budete stále vyčítať a nadávať si, prečo ste to neurobili inak. A aj napriek tomu, že viete, že zmeniť to už nemôžete.
Keby tak existoval nejaký stroj času haha :) Možno by boli naše životy úplne odlišné... Je zaujímavé ako by čo i len jedna udalosť, ktorú by ste zmenili, zmenila váš doterajší život.

Ja patrím medzi ten typ človeka, čo si nedokáže odpustiť ak urobí niečo zlé... Vyčítam si to stále a stále nad tým premýšlam, premýšlam nad tým že som v niečom zlyhala. Nemám rada na sebe túto vlastnosť, ale s tým sa nedá nič robiť.


Tieto chyby a zlé veci, vás dokážu posunúť velmi dopredu. Je viac pravdepodobné, že niečo podobné už neurobíte.
Zlé skúsenosti dokážu z vás urobiť odolnejšieho človeka, ktorý sa stane silnejšou osobnoťou... ak sa dokážete z nich poučiť a dokážete z nich vela načerpať. 
A práve vd'aka tomuto všetkému sa viac začneme snažiť, snažíme sa aspoň niečo napraviť.

...

To by bolo na dnes všetko! :)

Dúfam, že vás článok zaujal, budem rada za každý komentár, a taktiež som zvedavá na váš názor na túto mini tému :)))

Bibiána

Share:

6 comments

  1. Díky tobě jsem zase začala myslet na pár chyb, které jsem udělala..achjooo! Přesně tak jak to říkáš..hned mi to zkazilo náladu. Jsi na sebe pyšná? :D Dělám si srandu nemůžeš za to:D:)
    kéž bych mohla ten čas vrátit a lisknout se a říct si ,,Gábino nebuď taková blbá kráva!!!,,
    http://blondegabi.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jé tu otázku na asku jsem ti dala já a dneska to je v článku je to strašně dobrej pocit :D je pravda že ne všechno si můžeme odpustit :/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi skvelý článok,súhlasím s tebou:) a teraz trochu mimo článku musím uznať že mi na iných blogoch dosť automatické prehrávanie hudby ale na tvojom to je fájn. Do konca sa mi oveľa lepšie i tento článok čítal:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi pravdivý článok,veľa ľudí s až veľmi vyčíta,že niečo spravili a pri tom,oni za to nemôžu,nevedeli,čo to môže spôsobiť,no niekedy,naopak,to robia schválne. Určtie ma téma a článok zaujal! :) www.moonlight-honeymoon.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.