Oblúbenci l Bižutéria

čauko, dneska som si pre vás pripravila článok, v ktorom vám chcem v krátkosti predstaviť moje oblúbené kúsky z bižutérie.

Minule som si ju dosť triedila a zistila som, že som mala kopu náušníc/náhrdelníkov, ktoré som nikdy nenosila (maximálne raz) takže poputovali preč a hned' mám lepší prehlad :)

...


Náušnice, ktoré sú moje fakt najoblúbenejšie :) Zvykla som nosiť velké, visiace, avšak teraz preferujem skôr takéto malé žiarivé :)

...



Po tomto náhrdelníku som túžila skutočne celú večnosť! Prehladávala som samé internetové stránky, v obchodoch som nehladala nič iné.. A hla, našiel si ma práve vtedy, ked' som to najmenej čakala.

...


Milujem slnko, mesiac, hviezdy... všade! A znova som nemohla odolať týmto úplne nádherných náušnicám, ktoré sú... proste magické :) No nie?

...


Tento kúsok u mňa už býva trošku dlhšie, a stále ho nadšene nosím.

...


Dva prstene, ktoré nosím stále, 24 hodín vkuse. Sú premňa niečo ako taký ... amulet (okey, to znie zvláštne), a skutočne ak ich nemám na ruke, tak sa cítim divne:D

...


Kedže milujem zvieratá... Tak nesmú chýbať ani tu :)  

...


Srdiečko, ktoré som dostala od mamy moc moc si ho cením a strážim ako oko v hlave :))

...

Tak to by bolo pre dnešný článok všetko! :))
Papa a dobrú noc ♥ ♥


Tags:

Share:

1 comments

  1. Já mám hrozně ráda bižuteriu, doplňky ^_^
    Ty první náušničky jsou krásné! Na vánoce jsme od kamarádky dostala zlaté(bižuterní) srdíčko a mám ho teď neskutečně moc ráda! <3 :)

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.