Recenzia - Oriflame Cleansing gel

Dneska som si našla čas na krátku recenziu! :)

Už dlhšie som vám chcela predstaviť tento Cleansing gel od Oriflame, pretože mi príde moc dobrý.
Doteraz som používala gél od Garnier, lenže ten mi teraz vôbec nesadol takže som rýchlo prešla na iný.
Pôvodne som si chcela zobrať jeden od Avonu, avšak potom mi padol do oka tento, tak som mala chuť ho vyskúšať :)

Ked' som si ho objednávala, tak stál nejak okolo 2,99 ale teraz ako tak pozerám, už stojí 5 eur.
A ja ho môžem len vynachváliť :)
Vidím, že pleť je teraz lepšia a hlavne čistejšia. Velmi dobre ju vyčistí a zanechá ju na dotyk jemnejšiu, avšak mám pocit, že málinko vysušuje, takže určite nezabudni po ňom použiť krém :)
čo sa týka vône, tak tá pravdaže vonia ako aloe vera (nečakané) a je príjemná.



Stačí malý "hrášok" aplikovať na pleť (čižee vám gél vydrží dlho) + odstraňuje dobre čiastočky make-upu a podobne :))

Tento výrobok patrí do sady, takže je k tomu ešte tuším aj krém alebo tonizačná voda kebyže ste náhodou rozmýšlali nad kúpou :))

Pekný večer, papaa


Share:

2 comments

  1. Pekný článok :) Gél vyzerá zaujímavo, veci s aloe vera mám veľmi rada. Momentálne by sa nejaký zišiel, takže uvidíme. Určite sa po ňom poobzerám :)

    LifeAsIva

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super recenzia, určite vyskúšam, ak budem mať možnosť ☺

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.