Sumarizácia - Marec


Dlhšiu dobu som tu nepridala žiadny článok mojich "kozmetických" oblúbencov tak som sa to dnes rozhodla napraviť! :)

Tiež sa vám to zdá  nie, to je naozaj tak, že tie mesiace tak strašne rýchlo letia?
Za pár dní už začne apríl a sme bližšie k prázdninám juchú :D (no to bola dosť chabá úvaha).

Ešte tu pridám jeden článok v posledný deň Marca a bude to ten zo série - Days in the past . Vo februári som ju trošku zanedbala, ale chcela by som sa k nej vrátiť :)

Dneska som si dala dokopy všetky moje oblúbené produkty, a rozhodla sa podeliť sa s vami o ne! :)
Tak ideme nato :)

...

Balea krém- mám ho už celú večnosť, tak som sa rozhodla, že ho konečne celý spotrebujem. Balea krémy ja môôôžem, a vždy majú strašne mňamy vôňu... Táto je úplne super, taká svieža a lahká - čerešňa, že nebude môcť odolať a stále si budete musieť voňať ruky, haha.

Vichy šampon proti lupinám - mocne podrobná recenzia je tu ---> CLICK a ja si ho musím len a len vynachváliť, pretože zaberá 100%! Neviem fakt, čo by som si bez neho počala :)

Parfém Playboy - Okrem rozkošnej flaštičky má aj rozkošnú jemnú ale zaujímavú vôňu, ktorá si vás hned' podmaní a cítiť ju skutočne dlho :)

Yves Rocher balzam na pery- taktiež mocne podrobná recenzia tu ---> CLICK , a neviem čo mám k nemu viac napísať, v poslednej dobe siaham po ňom asi najčastejšie :)


Lak Avon - Odtieň Inky Blue, ktorý kryje dokonalo v prvej vrstve, výdrž má skvelú a má zaujímavú farbu.


špongia - nanesiem na ňu gél a velmi dobre vyčistí tvár, je od značky Calypso :)



set na obočie Oriflame - tento set sa skladá z dvoch odtieňov + vosk. Lepší som si ani nemohla objednať. Obočie pôsobí krajšie a upravenejšie ako po ceruzke :)

...

Ktoré produkty patria medzi vašich oblúbencov? :)

Btw. Toto je 100. publikovaný článok na tomto blogu! :) Krásne čísielko, a preto očakávajte v blízkej dobe malú Giveaway ♥

Bibiána

FB FANPAGE
ASK
INSTAGRAM
BLOG O FOTENI


Share:

8 comments

  1. Pekný článok :) Krém Balea vyzerá dobre, určite si ho kúpim, totižto milujem Balea krémy a sprcháče :D Set na obočie vyzerá tiež dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten set na obočí vypadá dost lákavě :)))
    pěkný článek ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten set na obočí vypadá dost lákavě :)))
    pěkný článek ♥
    http://dianegrover.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. dík velmi! :) Ten set fakt odporúčam

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super článok :-) Medzi mojich favoritov patrí šampón, balzam a krém :-) Baleu mám tiež rada, je cenovo dostupná a na úrovni :-p
    Mo
    http://justaddcourage.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten set je nádherný a ta houba taky vypadá zajímavě, už jsem na ní několikrát koukala, ale zatím jsem se nějak neodhodlala k tomu, abych si jí koupila :D Mezi moje momentální oblíbence patří cokoliv na akné, protože poslední dobou je moje pleť jedna velká katastrofa..Co se dá dělat :/ Je to boj!
    BO Berries

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj. To máme podobně. Já na akné také zkouším co se dá. Posledně jsem zkoušela konopnou mast CutisHelp (tady to bylo:
      http://www.videolekarna.cz/videoporadna/?otazka=93 ). Docela pomáhala.
      Ale teď jsem si řekla, že budu experimentovat se změnou stravy. Slyšela jsem, že strava může mít velký vliv na pokožku. Začnu, tím že vysadím rychlí bílý cukr... toho jím až dost!

      Odstrániť
  7. Mám veľmi rada telové krémy od Balei :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.