2015 Reading Challenge

Ahojte baby.

Prednedávnom mi pribudlo pár dalších fajok na mojom zozname kníh, ktoré si chcem počas tohto roku prečítať.
Dneska vám tu predstavím dalšie dve z nich, ale kedže môj notebook dneska bohužial štrajkuje a odmieta so mnou spolupracovať a zjavne aj internet, tak to bude len v stručnosti!:)

...


Túto knihu zarad'ujem do - A book that was originally written in a different language.



"S Reichsovej knihami prebdiete celú noc."

Haha, takéto názory,recenzie na knihy čítam často a nikdy sa mi to nejak nesplní, nemám to nutkanie čítať ich hlboko do noci... Ale! S touto knihou to tak vážne bolo. Nemohla som sa od nej vôbec odtrhnúť, čítala som ju non-stop a tak som ju v krátkom čase proste zhltla.

Priznám sa, že som o tejto autorke nikdy nepočula aj napriek tomu, že je producentka seriálu "Kosti" ktorý strašne rada kukám. Jej knihe som dala šancu, a nesklamala ma.
Bola pútavá, zaujímavá, dej sa stále menil, a navyše ma baví čítať o knihy v ktorých sú kosti, mrtvi ludia, kde sa opisujú časti tela, ktoré boli znetvorené, a nakoniec aj tie odborné názvy, ktoré hltám.
Navyše milujem slovné spojenie "forenzná antropologia" (znie to tak sofistikovane)

Chvílami som doslova nedýchala, vzápätí som len bola prekvapená nad zvratom v deji...
Túto knihu vám môžem len a len odporúčiť a ja už s istotou viem, že si prečítam aj autorkine dalšie knihy a neviem sa dočkať :)

...



"A trilogy"

Zatial som z tejto trilogie prečítala len prvú časť, ale už prechádzam na dalšie.
Kedže Nástroje smrtelníkov sa mi ukrutne páčili, rozhodla som sa (aj na odporúčanie kamarátok) prečítať si práve tieto knihy.

Nuž Cassandra Clare opäť nesklamala a odviedla úžasnú prácu.
Ani vlastne neviem čo o nej povedať, znova by som sa opakovala ako dobrý je deň, ktorý je proste premyslený, a najlepší koniec haha! :) To je tak, ked' ste presvedčení, že toto sa stane takto, a tento bude ten zlý, a nakoniec to je úplne inak.. čiže, o prekvapenie je postarané po celý čas! :)
A hlavne si všimnite aký je Will zvláštny.. On ako charakter sa mi neskutočne páči, je záhadný a iný ako ostatný...

Pravdaže som z tejto knihy načerpala nejaké úžasné citáty/myšlienky , ktoré ma neskutočne zaujali a hned' poputovali do môjho zápisníčka, ktorý je fakt plný teraz (a to ani nehovorím, že pred každou kapitolu boli nejaké básne, ktoré mali hlbší zmysel)

(Btw. tieto dva citáty - niesom si istá úplne, či sú z tejto knihy, ale zdá sa mi, že áno)

"Ten kto nepozná svoju minulosť, je odsúdený ju opakovať. V hre však už bude 2x."

"Nemusíme sa na seba pozerať iba cez to, čo sme urobili, alebo neurobili v minulosti."

"Ste smrtelní, ste sami iba chvíločku, jediný výdych vesmíru. Ja som sama naveky."

"Vždy si bola tým, čím si. Zvykneš si len na to, že si sa o tom dozvedela."

"Ludia majú svoje tajomnstvá aj pred ludmi, ktorých lúbia"

"Budeme tôňa a prach."

...

Tak snád' vás dnešný článok zaujal! :)
Konečne zajtra piatok a pred nami víkend, tak dúfam, že si ho užijete/m .

Papaa

Bibiána

Tags:

Share:

5 comments

  1. Vôbec som netušil že je kniha o seriálu kosti alebo ako to nazvať. Tento seriál proste zbožňujem a v najbližšej dobe ju proste musím objednať:3 O Mechanickom Anjelovi som tiež počul ale táto kniha ma už síce nezaujala. (budeš robiť recenziu na nejakú z týchto kníh?:) ) http://allpeopleareweird.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haha,to som ani ja netušila že je kniha, takže som bola milo prekvapená :)) A určite si ju objednaj, stojí zato :) ... Hmm, nebudem robiť už na tieto, pôjdu nejaké dalšie :))

      Odstrániť
  2. Páni, ty si četla od autorky Kathy Reichs. Na to se tak dlouho chystám, jelikož seriál Sběratelé kostí miluju. A jako že fakt. =D
    A už jsem na dost knih narazila, jen nevím, zda to nějak navazuje na sebe nebo je to každý díl o něčem jiném. Nevím, zda si je přečíst postupně nebo je jedno jak. =)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. úžasný článek! ♥
    mechanického anděla nehorázně miluju a stejně tak i Willa a Jema, jen Tessu jsem nikdy moc nemusela :D :))) určitě se taky chystám si přečíst i zbytek téhle trilogie :))

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.