Filmy

V poslednej dobe som pozerala pár skvelých filmov, ktoré by som vám predstaviť, čo-to o nich povedať a hádam vás aj inšpirovať a dať vám nejaké nové tipy:)

Zároveň mám ešte dlhý zoznam filmov, ktoré si musím pozrieť, takže po večeroch mám čo robiť! 


Tu je pár z nich :) 

Väčšinou sa jedná o filmy, v ktorých sú teenegeri ako hlavné postavy, riešia svoje problémy, opisujú svoj život, svoje zážitky s alkoholom drogami a podobne. 
Takýto typ filmov mám strašne rada a vždy som šťastná, ked' objavím nejaký nový, ktorý skutočne stojí zato. Pretože v dnešnej dobe je už len málo poriadnych a kvalitných filmov, väčšinou sú všetky na jedno kopyto a nemajú ani nejakú hlbšiu pointu či myšlienku.

Och! Aby som nezabudla, z tých filmov čerpám niekedy úplne dokonalé myšlienky, ktoré si hned' zapisujem!

...


S láskou, Rosie

Momentálne je toto asi najkrajší film pre mňa :) Chcela som si ho pozrieť hlavne pretože tam hrá tá najúžasnejšia herečka Lily Collins, a nakoniec som po kuknutí toho filmu nemala slov. 
V skratke, príbeh je o najlepšom kamarátstve chalany a baby, ktorí sa poznajú od mala, zdielajú so sebou svoje prvé zážitky s bozkávaním, sexom, prvých lások a podobne. No nie vždy sa to druhému páči. (hah prečo asi) Niečo im bráni, aby sa do seba zamilovali ako dospelí. Potom sa ich cesty rozdelia a oni postupne prichádzajú nato, že (a teraz použijem jednu z mojich najobl. myšlienok, ale po anglicky, lebo to krajšie znie:D) if two people are meant to be together, they'll always find a way.
Je to krásne a zvláštne, ako sa medzi niektorými ludmi môžme vytvoriť také silné puto, ktoré prekoná všetky prekážky.



...

Untitled

The Art of getting by

Další, velmi podarený film! George je osamelý pubertiak, ktorý je práve v poslednom ročníku na strednej škole, avšak zatial nepohol ani prstom - nemá záujem učiť sa. Jeho život sa však zmení, ked' spozná Sally (ktorú mimochodom hrá Emma Roberts, ktorá je moja fashion crushhh ♥) . Dá sa povedať, že ona je úplný opak Georga.
Moc sa mi páči ako je tento film natočený! Určite vás zaujme, a mňa dokonca motivoval k tomu, že ak niečo chceme dosiahnuť, tak musíme preto urobiť maximum.

True

...

💗

The Notebook

Na tento film som si zuby brúsila už dlho, a konečne som si našla čas si ho pozrieť...
Výsledok? Skoro som sa rozplakala, aký krásny film toto bol...

Jeden starý muž číta z vyblednutého denníka v starobinci pacientke príbeh, ktorý je o dvoch mladých ludí, ktorí vyrastali v iných spoločenských vrstvách. Noah - žije v obyčajnom drevenom dome, zarába málo. Allie - vychovaná v krásnom prepychovom dome, má všetko čo chce. No aj napriek tomu sa medzi nimi zrodí krásna letná láska. Noah musí odísť na vojnu, Allie na univerzitu a zasnúbi sa. No cesty sú nevyspytatelné, a tak sa opäť stretnú a zistia, že aj ked' roky ubehnú, vášeň a láska medzi nimi ostala...

Ach, ten koniec je tak nádherný, aj ked' zároveň smutný v niečom.. Nechcem vám tu spoilovať, ale fakt si to pozrite, pretože pointa sa môže skrývať úplne v malej maličkosti, v nenápadnej vete.

Nádherné myšlienky:

"Ona je moja láska a ja ju neopustím. Domov je tam, kde je ona."

"Najlepšia láska je tá, ktorá prebudí dušu a prinúti nás o niečo usilovať. Tá, ktorá v srdci rozpáli oheň a vnesie do duše mier."

The notebook

i want a black heart emoji

...

Notp

The Spectacular now

Ako posledný film by som vám chcela predstaviť tento :) Kedže oboch hercov mám mocne rada, tak som vedela, že to bude dobrý film a nesklamal :)

Sutter Keely žije v prítomností, miluje svoju prácu, svoju frajerku, chodieva na párty, lúbi vypiť (:D) a nesnaží sa zaoberať čo bude potom, alebo čo bolo v minulosti. Avšak frajerká mu dá kopačky, on sa ocitne na trávniku Aimee Finickyovej, ktorá je tiché, milé dievča, ktoré rado číta a je opakom Suttera, pretože sníva stále o budúcnosti. No aj napriek tomu, sa medzi nimi vytvorí neobyčajné priatelstvo.

úplne najkrajšia myšlienka:

I screwed up. Not only did I shut out the pain, I shut out everything. The good and the bad. Until there was nothing. It's fine to just "live in the now". But the best part about "now" is there's another one tomorrow. And I'm gonna start making them count"

Je fajn žiť v prítomnosti, ale najlepšie natom je, že je tu vždy další zajtrajšok, kde sa môžme pokúsiť napraviť niektoré veci, môžme si splniť sny...

Aimee and Sutter


A teraz niečo na pobavenie ak ste videli Divergenciu a TFIOS! :D

😅😅😅

...

Dúfam, že vás článok zaujal! :) Ak áno, tak určite dajte vedieť, a urobím aj pokračovanie kde predstavím dalšie filmy! :))

Tak zatial papa ♥




Share:

12 comments

  1. Super článok :) S láskou, Rosie je tiež jeden z mojich najobľúbenejších filmov. The Art of getting by vyzerá tiež ako dobrá film, určite si ho pozriem :)

    LifeAsIva
    ♥GIVEAWAY♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dala si sem par filmov, ktorym som dlho hladala nazov takze dakujem :) toto je super clanok palec hore ;) :)

    http://gagussdiary.blogspot.sk/?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Love, Rosie je momentálně asi můj nejoblíbenější film, nemám slov, naprosto úžasný! ♥
    A The Notebook jsem viděla před dvěma dny a i když jsem čekala, že to nebude nic pro mě, Noah mě úplně dostal ♥ O:))) Ten konec byl tak krásný a smutný zároveň, málem jsem brečela! :D
    Jinak když jsem viděla Rezistence, přišlo mi strašně vtipný jak tam hrajou všichni :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Neviem, či si videla, ale ak nie tak si pozri Stuck in love :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka všetkým!... Hej videla som ho :))

      Odstrániť
  5. Beyond the Lights je úžastný film , určite sa oplatí pridať do zoznamu ! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásný článek! Na pár (všechny) filmů se určitě kouknu! :)
    http://anyworld0036.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Girl, Interruped chci taky zkouknout - už jsem si to i stáhla, takže tenhle měsíc se na to asi kouknu.. S láskou, Rosie chci taky zkouknout, tak snad se k tomu brzo dostanu.. A naprosto děkuju za inspiraci na film The Art of getting by, který mě opravdu zaujal, navíc Emmu mám ráda, takže na tenhle film se podívám určitě :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten určite odporúčam! :) Má skvelú myšlienku... A Emma je tam úžasná :))

      Odstrániť
  8. Jééé všetky filmy, ktoré si tu postla absolútne milujem ... vždy som dúfala že niekedy niekto urobí takíto článok a stalo sa ĎAKUJEM ^_^ Určite skúsim čeknuť tie čo si tam dala že si ich chceš pozrieť díki za ďalšie typy takýchto filmov ^_^ Tak ešte raz Ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. určite si pozri aj Palo Alto a Adult World (v obidvoch je hlavná postava Emma, moja obľúbená herečka) a Girl, Interruped si určite pozri je to super! potom ešte 500 days (of) Summer a Its kind of funny story (tiež s Emmou haha:3)

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.