Metalický lak? To ja môžem!

I napriek tomu, že tento lak mám už roky rokúce, až teraz som sa rozhodla čo-to o ňom napísať.
Dôvodom bola hlavne jeho farba - metalická, ktorú som si v poslednej dobe mocne oblúbila a zbožňujem ju úplne všade, na nechtoch, na oblečení, doplnkoch a podobne....

Rozmýšlam, že toto bol asi môj prvý lak od Miss Sporty. Ked' som ho zazrela v regáli, nevedela som si predstaviť, že by tento krásavec môj nebol haha :) Avšak teraz neviem či je v drogérkach ešte dostupný, ale berme to aj ako takú recenziu jedného z mojich najoblúbenejších lakov.


Začnem teda opäť farbou, ktorá sa mení v závislosti od toho, pod akým uhlom sa na svoje nechty pozeráte - raz je úplne zelená, a zachvílu je taká modro-fialová. Je to odtieň 030.

Balenie je typické, a ničím neprekvapí.


čo musím pochváliť je určite štetec, ktorý je hrubý, ploský a úžasne sa s ním lakuje, rýchlo.
Potrebné sú tak dve vrstvy pre fakt pekný efekt.


Tak dúfam, že vás dnešná mini recenzia zaujala! :) čo hovoríte vy na takýto metalický lak? Prípadne máte doma nejaký? Dajte vedieť! :)
papa

Bibiána

PS. pridajte sa na moju FB FANPAGE kde pridávam novinky o blogu a podobne!:)

Share:

2 comments

  1. :O tak tento lak je dokonaly :D vidim to tak ze zajtra ho bezim pohladat do drogerie pohladat :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je skvely,zajtra sa pojdem pozrieť do DM či ho tam majú :3
    www.moonlight-honeymoon.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.