Jarné upratovanie v kozmetike!

Jar je v plnom prúde, počasie je už konečne krajšie, to nasvedčuje aj fakt, že konečne môžeme nosiť šaty alebo sukne bez tých hrubých pančúch (jéjé, kto sa tak teší ako ja:)).

V sobotu som si robila takú menšiu prebierku a upratovanie v kozmetike, kedže som zistila, že sa mi tam znova povalujú produkty, ktoré som doposial nevyužila a mám menšie tušenie, že ani nevyužijem, lebo mi nevyhovujú.

Nazvala som to také "jarné upratovanie" a prihodím tu pár fotiek ako to prebiehalo :))




Začala som s dekoratívnou kozmetikou, ktorá, ako vidíte, nie je nejaká velká. Takže tam ani toho upratovania moc nebolo, akurát som skontrolovala, či sú všetky produkty v pohode, či náhodou nezmenili konzistenciu a podobne.


Potom som prešla na najväčšiu časť - a to je kozmetika, ktorá je určená na starostlivosť a nachádza sa v skrinke v kúpelni.


Najprv som si teda všetke produkty dala na zem, potom ich triedila na šampony, scruby, gély a podobne... Zistila som, že gélov na tvár mám dosť vela, takže v najbližšej dobe kupovanie nových určite nehrozí. A čosa týka týchto produktov, chcem ich všetky dopoužívať a zatial si nič nekupovať.
Nachádzali sa tam aj také, ktoré mi vôbec nevyhovovali, nevidela som dôvod stále ich tam skladovať takže poputovali preč.



Konečne to vypadá zorganizovane :)


No a posledná časť bola kozmetika v komode.




Moja véélmi oblúbená časť, a neviem či ste aj vy také, ale občas si len tak pozerám čo tam mám, všetko ňuchám čuchám (weirdo haha)..

Lakov som dala vela vela preč, niektoré kamarátkam či mame. Krémov mám neúrekom a to som nedávno plakala, že ich mám málo.

Tak a čo vy? Tiež si robíte raz za čas takéto upratovanie? :))
Komentujte!! :))
A nezabudnite sa pripojiť do GIVEAWAY

Bibiána

Share:

7 comments

  1. Vaaau, pekná zbierka lakov!:)
    Ak by si mala čas, potešila by ma tvoja návšteva na mojom blogu http://sajafrey.blogspot.sk/ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Koľko lakov :O Mne vždy vyschnú :) Ja mám skôr rúže či veci na čistenie pleti :)

    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Těch laků :O Já jich mám sotva pět =D .. Vůbec mě nebaví si lakovat nehty.. =D
    Mám o mnoho méně kosmetiky než ty.. Takže mi stačí asi o polovinu místa než tobě :'DD :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pekný článok :) aj ja sa chystám na jarné upratovanie , ale momentálne ma skolila choroba :/ tak zatiaľ iba čerpám inšpirácie :) :D
    http://lenastyletips.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. wau :D máš tony kozmetiky :D jarné upratovanie mám už za sebou, ale veľmi dlho mi to nevydržalo a zišlo by sa to upratať znova. :D
    Ginger´s Life

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Strašně pěkný a povedený článek! <3 až jsem se zarazila u poměru dekorativní a pečující kosmetiky, myslím že jsi jedna z mála která toho má víc takhle 'obráceně' :D :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haha no asi to tak bude, ale radšej si potrpim na starostlivosť o telo ako ho nejak veľmi skrášľovať dek.kozmetikou :D) ;)
      Vďaka za komentáre :)

      Odstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.