Moment of relaxation #1

Od dneska začína taká nová "séria", ktorá sa volá presne tak ako je to na fotografii a aj v názve haha.

Strašne dlho som rozmýšlala ako ju nazvať, stále mi napadali názvy ako Piatkový čaj a podobne, ale to je už také otrepané, tažke som to viac-menej zavrhla...
Táto séria bude vychádzať každý piatok.
Podstatou vlastne je, že sa vám tu budem možno trochu vykecávať, rozoberať nejaké témy, písať o niečom čo ma zaujalo, potešilo alebo naopak nahnevalo - čiže to budú iba kecacie články.
Nápadov mám vela, ale aj napriek tomu ak chcete aby som na nejakú tému urobila takýto typ článku, tak kludne píšte do komentárov! :)

...

Občas, ked' zažívam niečo úžasné, niečo, pričom sa cítim super, tak vždy na chvílku akoby zastavím s myslou, a snažím sa ten okamih vychutnať taký aký je, snažím sa zapamätať si každé zaujímavé detaily, na ktoré môžem potom s radosťou spomínať. Alebo ináč povedané, to sú práve také tie okamihy, ked' sa cítim super.

Takéto momenty si vo svojom živote velmi cením. Sú to také cenné spomienky. Rada si ich zapisujem do môjho "denníka" (ktorý nie je ani zdaleka taký obyčajný dievčenský) a potom si ich čítam znova a znova. Občas sa až musím pousmiať, aké milé, pre niekoho možno také bezvýznamné chvíle, ale pre mňa vela znamenajúce, si tam zapisujem.

Dneska by som vám chcela tu zopár napísať a možno pár viet k nim napísať. 

Momentálne som si vybrala "denník" zo svojej supertajnej skrýše (ktorá nie je vôbec taká supertajná a práve preto ho ešte nikdo neobjavil... som zvedavá dokedy).
Listujem trošku do minulosti (tj. minulý rok - jún, kedy som si ho začala písať)

Chata s triedou na konci roka

Brutálne zlatá spomienka sa mi na ňu viaže. (Upozorňujem, že sa vám možno nebude zdať srandovná, ale mne sa páči)  Pár z nás dalo do jednej izby a rozprávali sme sa... So spolužiakom sme prešli na nejakú strašidelnú tému... A kedže každý ochotne prispel s nejakou historkou, o hodinu sme sa báli (haha!). Ked' nastala hodina aby sme už išli konečne spať... Tak sme chtiac- nechtiac 6 skončili na jednej izbe (čiastočne aj mojou vinou lebo som uverila jednej historke, ktorá nebola pravdivá však to som ja, až o týždeň som zistila, že nebola pravdivá). Chvílu sme sa rozprávali a už sme sa pokúšali spať... Asi 2 minúty sme boli ticho a potom sme proste zas kecali o tom, čo robíme ked' máme v izbe pavúka... Proste tie rôzne techniky zbavovania sa... smiali sme sa jak blázni. A zrazu spolužiačka z ničoho nič : Ja ho vcucnem do vysávača a ten nechám zapnutý 5 minút aby som sa uistila, že je fakt vnútri a nevylezie. (áno, to je tá pointa) A my sme sa asi dalších 5 minút smiali ako zmyslov zbavení, bruchá nás boleli a to len pre takú neškodnú vetu. Musím povedať, že vtedy proste sadla haha :) To bol taký strašne pekný okamih:D

Ja a moja nesmierna láska k horám

Vidím zopár nalepených fotiek mňa na mojich obl. miestach v horách. K tomu mám pois, - Vypadá to tam ako v raji, vždy sa tam cítim úžasne. Chcem tam zostať. Moja obl. fotka. Na nej som ja a to čo som milovala, milujem a aj budem.

Presne si viem predstaviť ako som sa vtedy cítila. Všade okolo ticho, koniec leta a fúka jemný vietor. Počuť šum lístia vo vetre. Sem-tam zazriete nejaké to zviera, ktoré sa na vás pozrie a ide si dalej. Takéto momenty sú nádherné a stojí zato, uchovať si ich v pamäti.

Nočné prechádzky na priehradu

Raz sme s kamošom šli len tak z nudy na priehradu asi o 11 v noci (domov sme prišli asi okolo pol 2 haha) a tak sme sa tam len prechádzali a rozprávali. Strašne krásne svietil mesiac, bolo to také romantické magické! A zrazu sme stretli dvoch turistoch, ktorí sa nás opýtali, či sa nedá stanovať kdesi pri priehrade. (v noci!!)

Opäť mesiac!

často krát sa tu objavujú aj zápisky typu "Som v okne a dívam sa, ako mesiac osvetluje celú dolinu. Miesto, kde bývam už 16 rokov, ktoré poznám 16 rokov a napriek tomu je stále na ňom niečo magické."
úplne zbožňujem spln mesiaca! Vždy v noci robím toto, čo som vyššie napísala.. Otvorím okno a dívam sa. Niekedy aj celé desiatky minút. Rozmýšlam, alebo vypnem. A potom ked' si lahnem do postele, tak mi mesiac krásne osvetluje izbu.

Lyžovačky

Prvý krát som bola na riadnom svahu v tomto roku - január s mojím mocne dobrým kamarátom + další,či naj kamoška. Bola som tam teda viac krát, ale vždy som mala takú dobrú náladu z toho, a hlavne ked' sme sa spustili spoločne, zabudli na všetky problémy a rozmýšlali len nad svahom (nooo, vrámci mojich možností), a neviem čo ma na tom okamihu upútalo ale... určite si ho budem pamätať.

Autobus smiechu alebo smejeme sa celý deň v škole!

No čo viac som si mohla priať, ako skvelý kolektív v škole. Hlavne ked' niekto povie nejakú blbosť, a všetci sa na tom smejú. Alebo ked' som vonku s ludmi, ktorých mám rada, a smejeme sa tiež na niečom... Tieto momenty sú také krásne a tak nás spájajú v tú chvílu!

spontánne jazdy ja môžem!

Také tie spontánne jazdy na aute, hlavne večer, ked' je všade klud.. A vy si pustíte dobrú hudbu a idete si! (znova s ludmi, ktorí pre vás niečo znamenajú)

Tá posledná chvíla

A ako posledný môj oblúbený moment... Je to zas a znova prechádzka so psom.. Avšak teraz bola niečim iná a zvláštna, a celkovo bolo zvláštne aj to počasie a vzduch okolo. Ale mám ju tu pekne zapísanú, a dobre si pamätám ako som sa vtedy cítila.

...

Ták, to by bolo na dnes asi všetko! :) Vídim, že som sa tu trošku rozpísala, a ak ste to dočítali dokonca, tak klobúk dole (že vás tie moje kecy a kecy bavili čítať)...

Uvidíme sa pri dalšom článku! :)

Ak máte otázky pýtajte sa!:)

A čo vy? Ktoré okamihy patria medzi vaše najkrajšie a prečo?

Bibiána



Share:

3 comments

  1. Ja tie tvoje clanky milujem!:) tesim sa na dalsie:3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásně napsané! :) ♥
    http://dianegrover.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vážně krásně píšeš! :)**
    Takovéhle okamžiky jsou jednoduše důležité:). Já si je ukládám formou fotek. Jen.. teď už jsem dlouhou dobu žádnou takovouhle neudělala, nevím jestli nebyla příležitost nebo jsem jen zapomínala.. :/ každopádně to musím napravit!

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.