Tiché miesta

"V okolí prázdnota, cítil som sklamanie,
túžil som okúsiť tvrdý spánok,
na dlhý okamih stratil som vnímanie,
namiesto prikrývky objal ma vánok."
zdroj

More... 

Dneska som sa rozhodla, že tu pridám pár fotiek nejakého môjho oblúbeného outfita.
Ale vopred chcem povedať, že toto je len random článok, outfit nie je ničím výnimočný (lebo od modnej blogerky mám na míle daleko!), len chcem ukázať, čo rada nosím! :) 

Topánky - Adidas Honey Hill
Rifle - Koton
Parka - Sheinside
Kabelka - Deichmann





Choker - Tally Weijl
Tričko - Gate
Kardigan - Takko fashion


Už som chcela zimné bundy,topánky skovať, ale ako vidíme, počasie je typické aprílové a zahráva sa s nami:) Dneska celý deň sneží! Niežeby som ja z toho radosť nemala :D

Tak papa! :))






Tags:

Share:

4 comments

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.