A way to spend a day by yourself #1


Raz za čas je super nájsť si čas len pre seba, zabudnúť na problémy, neriešiť nič a vypnúť.

Spôsobov je vela a ja vám ich po častiach budem ukazovať (ak nezabudnem na túto mini sériu haha).
Dneska bol nádherný slnečný deň, tak som sa rozhodla vyvetrať foťák, psa a hlavne moju hlavu plnú myšlienok.
Týždeň ani tak náročný nebol, pretože sme sa ani neučili, ale napriek tomu v piatok večer ako býva zvykom som zas a znova padla do postele ako mrtva a spala kvalitne do 10-tej rána. Rozmýšlam, že takto o týždeň to bude zas mierne väčší stres kvôli blížiacej sa birmovke aj ked' sa naňu teším.

Pred dvoma alebo troma týždňami som na mojich "potulkách po lese" s Alexandrom objavila krásne miesta a lúky. Pridávala som aj fotku na fanpage s popisom, že si tam chcem spraviť niečo ako piknik, alebo proste zoberiem deku, knihu a budem chillovať.

Počasie mi stále nevychádzalo tak som bola mierne podráždená, ale dnes to vyšlo a celkom vhod to padlo, kedže som sa potrebovala odreagovať.

čo vám poviem. Byť obklopená stromami, počúvať ich šum, vdychovať čerstvý vzduch a cítiť slnko, ktoré ma šteklí po tvári. čím som staršia, tak tým viac si takéto drobnosti neskutočne cením.


Verím, že väčšina z vás tiež raz za čas podnikne takéto úniky od reality. Príroda je miesto, kde dokážete zabudnúť aspoň na chvílu na vaše problémy.

Nájdite si nejaké útulné miestečko, kde sa vždy zastavíte, a len tak stojte/sedte, nerozmýšlajte nad ničím, užívajte si jedinečný okamih, ktorý vám život ponúka, alebo si so sebou vezmite knihu a čítajte - to som urobila aj ja dnes. Zoberte si foťák a fotografujte všetko možné, tešte sa z toho.
Obíjmite strom (:D) a načerpajte energiu (pokial si to vsugerujete do hlavy tak skutočne to pôjde aj ked' to znie všeliak). 
Zhlboka dýchajte a vydychujte, prechádzajte sa, prezerajte si kvietky. Sem-tam zazriete nejakého zajačika alebo srnku a to vám nečakane vyvolá jemný úsmev.









A ked' uzriem tu krásu... zastaví sa všetko okolo a svet neexistuje.
 čas kedy ísť domov.


Aký máte vzťah k prírode vy?

Bibiána

Share:

6 comments

  1. Skvělý článek!! Vidím to naprosto stejně - dnes jsem si lehla na zahradě na trávu, ruka mi zakrývala tvář, ale i přes to oči byly zaslepené. Ale bylo mi to jedno - takový bezstarostný okamžik okolo mě vlastně nic... Odpoledne pak pršelo, opravdu hodně. Nevydržela jsem se jen koukat z okna, a tak jsem běžela na zahradu a užívala si ten déšť. Déšť taková obyčejná věc, ale při tom jsem se cítila jako by spláchl všechen můj stres. Kdyby mě někdo viděl, asi by mě považoval za naprostého blázna, ale bylo mi to jedno. Všechno mi v tu chvíli bylo jedno...
    Další takový článek co nejdřív prosííím! ♥

    http://kajahasidea.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásný článek! Taky tyhle procházky miluju! Ale musím se přiznat, že občas mám docela strach.. Zvlášť, když vidím nějaké lidi..
    Takže moc daleko nechodím, ale beru si s sebou pejska.. Tak snad by to tak zle nedopadlo =D :)
    Ta předposlední fotka je úchvatná!^^ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi pekné fotky :)

    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dúfam, že na túto sériu článkov nezabudneš, pretože to je úžasný nápad.
    Krásne fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. moc mám rada tie tvoje články tohoto typu. všetko si perfektne vystihla:) a fotky sú super, ako vždy.:3

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.