HAUL

Včera som si išla do mesta kúpiť len lodičky na birmovku... Ked' som zbadala Crop Town a Kenvelo nuž... Trošku som dala peňaženke (ale iba máličko) zabrať, a mám pár super úlovkov či už nejaké to oblčenie, kozmetika alebo doplnky/veci zaradila som tu všeličo :) Kedže už dosť dlho nebol článok tohto typu, tak konečne s ním prichádzam!
Taktiež som tu pripojila aj pár vecičiek, ktoré som si kúpila za toto obdobie + apríl.
Nie je toho vela, kedže sa snažím trošku šetriť na iné veci, ale hor sa nato! :))


V Baumaxe som znova neodolala kvetinkááám. Kúpila som si sukulenty a pevne dúfam, že tieto mi prežijú dlhší čas ako je mesiac haha :D. Biele črepníky nesmeli chýbať!



Na trajekte do Fínska som si kúpila konečne Victoria's secret Brume Parfumee (po ktorom som túžila dlho) a taktiež aj moju prvú vec z The Body Shop - balzam na pery, ktorý som kúpila aj mojim kamarátkam a tie si ho nevedia vynachváliť :) Taktiež mi prišiel aj nový olejček na vlasy (zamenila som ho za ten starý) a bude o ňom osobitný článok. No a minuli sa mi odličovacie tampony, tak som si dokúpila :)


Dalej tu máme tento držiak na "selfie" určený na mobil, ale ide aj na foťák, ale na ten si idem kúpiť kvalitnejší (istota) a teším sa, ako mi to bude pomáhať pri natáčaní :)


Scrub od Oriflame (už môj 3), ktorý mi vyhovuje najviac, šampon na vlasy a mydlo.


Choker, ktorému som nemohla odolať. 3 náhrdelníky s kryštálom = všetko aliexpress
A náušnica je z Avonu, zaujala ma svojou jednoduchosťou ale pritom je moc moc zaujímavá :)


Musím povedať, že tieto šaty ma zaujali totálne na prvý pohlad. Možno sa vám budú zdať ako stvorené pre babky alebo ja neviem, ale sú skutočne nádherné na postave, a ten vzor je krásny! :) Určite ich nájdete aj v nejakou outfitovom článku. Kúpené boli v obchode Kenvelo.

A tieto tričká sú už z Crop Townu (posledné dve kúpené pred mesiacom)







Dúfam, že sa vám dnešný článok páčil! :) Aké veci ste si kúpili za poslednú dobu vy? :)
PS. tie najkrajšie lodičky uvidíte potom v článku po birmovke, kde dám aj šaty :)))

Papa!



Share:

4 comments

  1. tie krystaly su uzasne!!!!! :3 vsetky veci su super:) a ten drziak na mobil je odkial prosimta? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné věcičky! :) Hlavně tričko Hello Friday :) I doplňky! Krystaly jsou úžasný! ^^ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie náhrdelníky sú moc pekné!
    http://theworldbycornelia.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.