Lace bralette


Ahoooj, dneska som si pre vás prichystala mini článok o jednom kúsku oblečenia, ktorý je neskutočne superr:)
A je ním lace bralette.
Túžila som po nej už dlhšie, pretože moja inšpirácia Kailee Mckenzie - youtuberka - ju máva skoro v každom outfitovom videu a vie ju skutočne krásne kombinovať!

Táto bra (čiže podprsenka) dodá vášmu outfitu "šmrnc" v každom ohlade, či už si dáte basic tričko, ako to zachvílu uvidíte, alebo ju dokonca skombinujete s šatami - existuje nekonečne vela spôsobov a pritom to vôbec nepôsobí vulgárne, či nejak velmi odhalene.

Ja som si tú moju krásku objednala zo stránky sheinside, mohli ste ju vidieť aj v minulom haule.
Dneska som ju ešte neskombinovala s celým outfitom, pretože som nemala nikoho, kto by ma mohol fotiť, tak tu uvidíte len pár nejakých záberov.

Kombinovanie s basic tričkami



...


...


Toto je asi taká najjednoduchšia cesta, nie je to teda žiadna sláva :)



Velmi dobre sa takéto bra hodia aj s tričkami ako vidíte práve na tejto fotke :)



V priebehu mesiaca bude na blogu nejaký outfit, kde bude hlavným prvkom práve táto bra.

Na začiatku som spomínala Kailee, tak vám postnem tu nejaké jej outfity s touto bra (prepáčte za stále opakované slovo bra :D), ktoré sú moje najoblúbenejšie.









Dúfam, že vás dnešný článok zaujal! :)
Aký máte názor vy na túto bralette? Zaujala vás, alebo vám prídu outfity moc odhalené, extravagatné? 

Určite píšte do komentárov, budem velmi rada! :)

http://skymou.blogspot.com/ - pridané fotky z fínska a pobaltia
ASK - pýtajte sa, odpovedám na všetko
INSTRAGRAM - najnovšie fotky

Btw. budem velmi rada, ak sa pridáte na moju fanpage Bibi Brooks Blog, kde updatujem najnovšie novinky, fotky a podobne :)

Papa

Bibiána

Share:

5 comments

  1. wow, je super! :) mam v plane si nejaku podobnu zaobstarat!
    podla mna to posobi velmi elegantne a vobec nie vulgarne. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. plánuju se po ní taky podívat :)))
    moc hezký článek i bra! :D ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já poslední dobou koupila tolik věcí, že tenhle kousek už si musím odpustit =D Ale vypadá to opravdu pěkně! :)**

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.