May faves


Kedže sa máj pomaly končí, rozhodla som sa pomaly si zhromaždiť mojich oblúbencov za tento mesiac.
Určite ste si všimli, že opäť prevláda kozmetika určená na starostlivosť ako dekoratívka :)
Nechcem tu zbytočne zdržiavať, pretože mám ešte nejaké povinnosti, tak sa pustím do tohto! :)


Začnem touto vôňou od Victoria's secret, ktorý som používala často, ale velmi velmi šetrne haha! Má krásnu, jemnú vôňu, ktorá ma hned' očarila, aj obal je krásny, ale myslím, že výdrž mohla byť aj lepšia.

V priebehu mesiaca som používala vyživujúci krémový sprchovací gél od Dove, po ktorom bola moja pokožka hydratovaná a mala jemnú vôňu.

Hrozne moc neznášam kliešte a komáre, takže som bola nútená kúpiť si OFF! , ktorý používam snád' stále, výhodou je, že si ho môžem nastriekať aj na oblečenie a kliešte a komáre by to malo odpudiť. Velmi velký spoločník bude toto hlavne počas letného obdobia, ktoré by malo prísť už onedlho!

Konečne som vyskúšala tento peeling od Oriflame, a bola som milo prekvapená, že bol velmi dobrý, síce nie ako jeho kamarát, ktorého som tu spomínala už xx krát, ale aj tak mi pleť vyčistil velmi dobre.

Vzorka Syoss kondicionér bola pribalená v Cosmopolitane a pravdepodobne si kúpim aj velké balenie, pretože po jej použití som mala vlasy zdravšie a lesklejšie.

Potom tu mám dva laky - Oriflame Sugar nail a Gabriella Salvete - 148 .
Modrý lak ma málinko sklamal, pretože sluboval niečo čo nesplnil. Ale farba krásna.
A biely... ach, ak sledujete môj blog, tak určite viete, že ho úplne milujem, a minulé leto bola naň recenzia, ktorá mala menší úspech :)

A ako posledný produkt tu mám toto sérum na vlasy, ktoré striedam spolu s tým modrým moroccan argan oil. Vážne vám ho odporúčam, ale viac o ňom nebudem písať, pretože bude samostatný článok :)

...

Dúfam, že sa vám dnešný článok páčil!
Ktoré produkty patria medzi vašich májových oblúbencov? :) Kludne sa rozpíšte, ja a čitatelia si radi prečítajú nejaké dalšie tipy!

A pred nami je posledný mesiac školy, nech už skončí a môže prísť vysnívané leto! :)

Papa zatial

Bibiána

Share:

3 comments

  1. Dove zbožňujem a iné žial u nás ais ani nepredávajú okrem Off ... :) Ale pekný článok :)

    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vd'aka, no u nás predávajú viac podobných sprejov ako off, len sú lacnejšie a nie tak kvalitné :)

      Odstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.