Moment of relaxation #2

Posledné dva piatky som bohužial nemala čas napísať další článok do tejto novšej série a tak dneska sa to už konečne podarilo!:D + dneska bude aj vyhodnotenie Giveaway

Momentálne sedím na terase, slnko mi tu už zapadá, pustila som si hudbu a hlavne mozog aby som rozmýšlala o čom písať :D
Hned' mi zopár tém napadlo, ale všetko sú to také, že skôr sa pri nich rozohním a nie ukludním.

Na dnes som si pripravila krátky článok na tému hudba.


Alebo čo pre mňa/vás hudba znamená, aký typ hudby rada počúvam, aké mám pri tom pocity a podobne.

Vedeli by ste si predstaviť život bez hudby? Ja sa občas nad tým tak zamýšlam, aký by bol život iný bez nej. Myslím si, že hudba je niečo, čo spája celý svet.
Nejaká skupina/spevák/čka spájajú určitu skupinu ludi, ktorí zdielajú určité myšlienky.
Raz som bola na menšom koncerte, a ked' som videla ako všetci tancujú, spievajú spolu so spevákom, ako sa všetci usmievajú, hlavne ako sú všetci naladení na jednu strunu tak som to prirovnala k tomu, že sa z nás stal jeden človek. (hej, tie moje divné prirovnania:D)

V jednej chvíli vás nič netrápi, a všetci sa proste tešíte, nič neriešite.

Lana del rey

Preto je hudba tak dobrá na uvolnenie a relax.Celkom uznajte aký je to dobrý pocit po dlhom a náročnom dni si proste sadnúť pustiť si vašu oblúbenú skupinu a myslou byť úplne niekde inde.

V poslednej dobe som celkom závislačka na nachádzanie nových skupín a hlavne tá radosť, ked' nejakú dobrú nájdem, čo je dneska možno aj celkom rarita, kedže teraz sú "in" takí speváci/čky a skupiny, ktoré si podla mňa vôbec nezaslúžia tolkú popularitu.
často krát je ich text úplne o ničom, a uchytia sa len kvôli nejakej melodii, ktorú ked' si raz zapamätáte, tak si ju spievate celý deň (I know that feel!)

Ked' sa ma niekdo opýta, aký žáner hudby počúvam, tak len pokrčím plecami a poviem, to je jedno, čo príde.

Moje No.1 sú určite skupiny, ktoré majú text, ktorý mi niečo dá, ktorý ma bud' povzbudí, dodá energie a sily, namotivuje, ale mi pripomenie niečo... A melodia musí byť odlišná od všetkých ostatných :) Najlepšie je, ked' tá melodia a celkovo tá skupina pôsobí starším dojmom (neviem či sa chápeme).

Takéto skupiny sú napríklad:

The Empire Of The Sun

- skupina, na ktorej koncert sa raz musím dostať! Objavila som ich úplne náhodne, dokonca sa mi nepáčila ich hudba, ale čo vám poviem... Potom tá iskra prebehla a ja viem s istotou povedať, že táto skupina je môj život.

The Moth and the Flame
Two door cinema club
Tycho
The XX
Cigarettes after sex
DIIV
Guns n roses
Pretty Lights
Nirvana
Low Roar
Snowmine

a ešte mnooga a mnooga dalších ;) Ak budete chcieť ešte poradiť, tak píšte mi hocikde do komentárov, alebo na FB Fanpage či na ask.

...

Toto sú všetky tie príjemné veci na hudbe, že nám dokáže spríjemniť deň, dokáže nás povzbudiť, ale určite aj vy máte piesne, ktoré vám môžu pripomenúť nejaké chvíle, ktoré boli síce krásne, ale viete, že už také nebudú... Ked' vám pripomenú nejaké pekné obdobie. Niekedy je proste ťažké ich počúvať, preto to radšej ani neskúšam haha :)

A moja nálada dosť odráža to, čo práve počúvam! Ale tak je to asi skoro u každého :) Napr. teraz mám zapnutú dalšiu pesničku od Low Roar a tí majú neuveritelne ukludnujúcu hudbu!

...

❤️

Strááášne nerada počúvam rádia, lebo tam dávajú úplne o ničom opakujúce sa piesne a preto si vždy vravím, ako sa teším, ked' budem mať vlastné auto, dám si svoju hudbu na USB a budem si počúvať len tie moje pesničky :D (ktoré sa mimochodom nepáčia 90% mojich priatelov:D!).

Ked' si predstavím nejakú cestu niekde podvečer, alebo večerným mestom, v pozadí hrá pieseň z môjho playlistu... Krásna predstava na ktorú sa teším! :D Haha :))


To by bolo na dnes všetko! Nabudúci článok bude už hádam nejaký kozmetický, taký tu už dlho asi nebol! :))

Btw. napíšte mi vaše obl. skupiny alebo spevákoch! A taktiež aký máte vzťah k hudbe! :)

...

A výhercom GIVEAWAY sa stáva:


Ozvi sa mi prosím na fb stránku a tam sa dohodneme! :)
Určite čakajte aj na dalšie giveaway a vela vela zmien! :))

Bibiána


Share:

3 comments

  1. Výherkyni gratulujem pekne a pravdivo opísala dnešnú "blogérsku scénu" :)
    No k hudbe máám úúúplne podobný štýl ako ty a absolútne milujem ked môžem čítať tvoj článok na blogu a v pozadí hrá tá príjemná a vždy niečo do seba dajúca hudba :33 Vačšina z tvojich oblúbených skupín je aj moja oblúbená + ja mám ešte celkom rada Arctic Monkeys :)) Niektoré tie skupiny taktiež nepoznám, takže pekne si ich dnes vyhladám a už viem že do mojej "zbierky" skupín príbudnú ďalšie ;D
    Tak to by bolo asi všetko . :)
    P.S. pekný zvyšok večera :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ooo dakujem za vyhru, uz aj ti idem napisat :-) mimochodom pekny clanok ;-)

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.