My blogging essentials

Ahoojte, dneska som sa rozhodla predstaviť vám moje "blogging essentials" - čiže nejaké najzákladnejšie veci, bez ktorých sa ja nezaobídem ak chcem kvalitne blogovať (na čom sa stále pracuje haha)

Myslím, že vám začínajúcim blogerkám tento príspevok celkom vpadne vhod, môžte sa inšpirovať!
V podstate tu ani vela vecí nemám, ale pravdou je, že trebalo trochu viac zainvestovať avšak som spokojná a nesťažujem si.
PS. S žiadnou z týchto vecí sa nechcem vychvalovať ani nič podobné.

-----------------------

Fotky

Moje dve základné veci, vd'aka ktorým fotky na blog vypadajú lepšie ako predtým sú zrkadlovka Canon eos 600d a mobil Sony Xperia Z1.


Určite ste o tomto type už počuli, je velmi oblúbený ako u blogeriek tak aj vlogeriek. A ja som s mojím miláčikom velmi spokojná! Robí kvalitné, krásne fotky, ktoré ma vždy uchvátia.
A takisto natáča videá v HD kvalite, čo je moc super (stále uvažujem nad natáčaním videí, niekedy mám strašnú chuť si sadnúť pred foťák a len tak kecať)
Ale nebojte, určite čakajte nejaké videá, ktoré možno natočím z nejakých výletov - kde bude len hudba + vela záberov.

Takisto velmi oceňujem malý ovladač určený na samospúšť, ak vás nemá kto fotiť a vy sa musíte samé, je to šikovná vecička :)
Neraz sa mi stane, že niečo fotím/natáčam a zrazu píp píp vybitá batéria.. Preto mám pre istotu ešte jednu.

Btw. nové video už bolo na yt avšak ja hlúpa som zabudla na autorské práva (velmi nepodstatná vec Bibi však) a tak mi hudbu odobrali a bez toho to nebolo dobré... Pritom na tom videu som si dala záležať a podarilo sa.


A preto som si kúpila objektív 50 mm, ktorý slúži hlavne na točenie videí z malej vzdialenosti, ale hlavne som si ho kúpila kvôli tomu, že môžem preostrovať počas točenia, čo u základného objektívu nemôžem :)


No a zaradila som tu aj monopod, ktorý mi taktiež slúži na natáčanie, alebo ked chcem niečo odfotiť z výšky.

Btw. na úpravu fotiek používam dostupné jednoduché photoshops tak sú to - ipiccy a picmonkey, ktoré väčšina z vás určite pozná.

No a ked' sa mi nechce vyťahovať foťák, tak použijem môj mobil, ktorý má 20 mp a fotky robí prekrásne takže to sa hodí taktiež :)
Aby som zostala u mobila, tak tu mám par appiek, ktoré používam skoro stále.

-ask
-instagram
-page manager
-blogger


Na bloggeri sa mi nepíšu dobre články, avšak ak zistím, že mám niekde nejakú chybu a nemám poruke ntb tak je toto dobrá náhrada ako chybu rýchlo odstrániť :)


a gmail využívam skoro stále ked' si chcem rýchlo pozrieť kde sú aké komentáre,alebo ak niekto píše.



Zápisník, ktorý oceňujem velmi velmi moc :) Občas ma pochytí nálada, že si mám chuť všetko spísať/zapísať a vždy sa ho snažím mať poruke. Prípadne nosím nejaké malé papieriky na ktoré si tiež píšem nejaké nápady a potom si ich len nalepím do zápisnika.

Taktiež je super, ak si napíšete vela nápadov na článok, potom sa nemusíte trápiť o čom písať, ale môžte to hned' zrealizovať :)


Vždy ked' píšem kecací článok tak si musím pustiť hudbu, pretože sa mi lepšie píše! :) Chceli by ste nejaký playlist?


...

Ktoré veci patria medzi vaše blogging essentials? :)

Bibiána



Share:

3 comments

  1. Haha, teraz to bude asi vyzerať, že ti kradnem nápad, ale takýto článok mám naplánovaný aj ja :D Už aj rozpísaný! No nič :) Inač pekný článok, ja na blog tiež fotím väčšinou mobilom (a myslím že to nevypadá vôbec zle) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. moc pěkný článek, Bibi! ♥
    http://dianegrover.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi dobrý článok :) Jednoznačne mobil ( kde fotím), zápisník a pero :D
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.