My travel diary.. since 2015 + some changes!

Kedže dnešné počasie "úplne" nasvedčuje, že za pár dní tu máme jún (jupííí, to znamená už len necelý mesiac školy a máme tu leto) a prší celý deň, nezostáva nič iné ako zostať doma a nájsť si tu nejakú prácu (ale snád' večer vyvenčím mojho hava).

Pôvodne včera som mala vydať tento článok, ale neviem čím to je, že v piatok večer padnem do postele ako mrtva a nechce sa mi robiť vôbec nič.
Akurát som si včera poupratovala izbu, vlastne úplne vyčistila od zbytočných vecí (viac neskôr), taktiež aj šatník a narazila som na niečo, čo som sa rozhodla zmeniť a taktiež som si pre vás pripravila jednu malinkú inšpiráciu! :)
Tak s chuťou čítajte dalej.


A medzitým som kukala Kailee a pila najoblúbenejší zelený čaj.. (Hej, vidíte dobre, je to One Direction, aj ked' niesom už ich faninka, pohár využiť môžem haha)
Začnem asi mojim malým nápadikom, na ktorý som prišla v noci (ale je mi jasné, že niesom prvá ktorej niečo také napadlo).

Kedže v apríli som bola na krásnom výlete v zahraničí a mám odtial všeliaké pohladnice, papieriky a rôzne pamiatky, rozhodla som si založiť nejaký zápisník, kde si toto všetko nalepím + som si vytlačila fotky, ktoré sa mi zdali najkrajšie, nalepila ich tam. A sem tam napísala aj nejakú milú spomienku.
Všetko toto je "since 2015" čiže som do toho nezaradila iné tripy, ale už čoskoro sa opäť pár stránok zaplní:)


Vybrala som si tento zápisník, je z Lidl a mne sa hned' zapáčil, lebo modrú milujem, a tento sa mi presne hodil na môj diabolský ( :D) plán.


Nazvala som ho podla mňa velmi pekným názvom - My Travel Journal
a dokreslila lietadielko + miesta kde chcem ísť alebo kde som bola, ale to si ešte dopíšem :)

A potom som si už len vypísala jednotlivé štáty - hlavné mestá / dátum kedy som tam bola.
Btw. nevšímajte si to, že raz píšem niečo po anglicky a raz po slovensky, to je nejaká moja divná úchylka :D





A takto budem mať krajiny, ktoré som navštívila pekne zoradené v tomto zápisniku :)

...

No a urobila som ešte jednu takú vec. Mám denník už asi skoro rok, do ktorého si zapisujem niečo raz za čas,  niečo čo ma potešilo, nahnevalo. V podstate je to tam všetko tak zdokumentované.
Kedže v poslednej dobe sa stalo pár vecí - prijemné aj nepríjemné - tak je zvláštne vrátiť sa na začiatok a vidieť ten rozdiel, ked' bolo zopár vecí super oproti dnešku.
Ale všetko toto len pomohlo nejakým spôsobom zmeniť môj pohlad na svet, moje myslenie či názory.
Rozhodla som sa, že túto časť ukončím, nechám za sebou všetko, čo bolo, bolo :)




Kúpila som si nový zápisník, do ktorého dúfam, že si budem zapisovať len príjemné spomienky a zážitky, ktoré ešte zažijem počas tohto roka a napokon aj dalších. Ked' si ho budem čítať o pár rokov, aby som sa len usmievala :)


A taktiež som (ako som spomenula vyššie) robila poriadok trošku v mojej izbe (nekonečný boj), šatníku (niekedy nerozumiem ako som mohla niektore veci si kúpiť:D) a trošku aj v osobnom živote, potrebovala som si utriediť zopár (asi viac) myšlienok, ktoré mi za posledný mesiac neustále pobehovali ako splašené v hlave, týkali sa hlavne školy, ludí, blogovania, môjho správania a aj zálub (pretože ich mám vela, ale zistila som, že nie všetky mi idú (what a surprise! :D) tak sa chcem venovať najviac tým, ktoré ma naplňajú radosťou a celkom aj idú)
A tak očakávajte nové zmeny, ktoré časom uvidíte! :))

Dúfam, že sa vám článok páčil a ja sa idem konečne prevetrať do mojich milovaných hôr!
Ako vy trávite víkend? :) Btw. pridajte sa do mojej fb fanpage! :) blog bibi brooks

Bibiána

Social media



Share:

9 comments

  1. Toto je úplne super nápad, úplne si ma nakopla k tomu aby som si niečo také spravila. Pravdepodobne to spravím ešte tento týždeň :) Ďakujem pekne za nápad <3
    Dávam odber tvojmu blogu. ;)
    - http://fashion-and-beauty-by-sabi.blogspot.sk/?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som moc moc rada, že som ťa takto inšpirovala! A vd'aka za odber! ♥

      Odstrániť
  2. Super nápad :) Veľmi sa mi páči ako si si spravila tú prvú dvojstránku. A neboj, úchylku písať raz po anglicky a raz po slovensky mám aj ja :D
    LifeAsIva

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásný nápad! Jen mě by asi byl k ničemu, vzhledem k tomu, že na takovéhle místa nemám možnost cestovat.. :\ :)**

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Naozaj už len mesiac a sú prázdniny, nemôžem tomu uveriť :-O Máš peknú šálku :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. dakujem vám všetkým velmi pekne! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jéé vždy som si chcela nejaký takýto zápisník (alebo ako to mám nazvať :D) založiť ale buď som na to zabudla alebo neviem čo sa stalo a nezaložila som si ho :( Teraz už viem že to bola chyba :D Ak ti nebude vadiť tak by som tvoj nápad tak trochu o kopírovala :))
    Jee hory .. ako ich ja milujem .. boli sme (z výletu) v Tatrách aj keď som tam bola už veľa krát vždy sú niečím zaujímavé a krásne :) A navyše milujem ten vzduch ^_^

    OdpovedaťOdstrániť
  7. super napad! :) dufam, ze tam bude pribudat stale viac a viac fotiek a miest:33

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.