phone case collection

Ahooojte, dnešné počasie bolo fakt pekné, tak som vytiahla svoj fotoaparát a pofotila moje kryty na mobil. Takže viac-menej je toto taký oddychový random článok, plný inšpirácie.
Všetky moje kryty sú z Aliexpressu, čo je velmi výhodný obchod, pretože tam sú lacné oproti niektorým kamenným obchodom. Tieto tu stoja tak okolo 2-3 eur :)


Ako prvý tu mám jednoduchý transparentný kryt, ktorý je z takej akoby gumy, výhodou je, že ak ste celkom zruční a máte dobré nápady, tak si ho môžte nejak zaujímavo ozdobiť (čoskoro na blogu)





Toto bol môj úplne prvý kryt a zaujal ma hlavne tým dizajnom - sloníky a modrá farba (čo si viac priať) , navyše velké plus - ochráni aj váš displej!


A další taký podobný, ale tentokrát v "lebkovom" prevedení. Zaujal ma na prvý pohlad! :)






Toto je môj najoblúbenejší kryt! :) Vlky sú proste moja láska a s týmto krytom som na 1 000 000% spokojná :)




A posledný, je tento milučký Stitch! Zbožňovala som tu rozprávku či seriál či čo to vlastne bolo haha :) 

Ktorý z krytov sa vám páčil najviac? Máte aj vy viac alebo vám stačí jeden prípadne žiadny? (ked' som mala moje staré HTC tak som nikdy nemohla nájsť kryt preň a bola som zúfalá! :D)

Dúfam, že vás článok zaujal! :)

Pridajte sa na moju fb fanpage kde pridávam rôzne novinky a podobne! :) BLOG BIBI BROOKS

Btw. už mám dostrihané video z TRIPU, ktoré som slúbila, a celkom sa teším na vaše reakcie! :) Na yt bude do konca týždňa.. Kedže som si zaobstarala nový objektív, ktorý je na točenie videí, tak očakávajte nejaké (ale nie také, aké boli doposial, nehodlám sa venovať beauty ani fashion vo videách)

Bibiána

Share:

9 comments

  1. Jééé :))
    Naozaj kráane kryty :) Ten s vlkom bol naozaj najkrajší taktiež milujem vlky a aj jelene :3 uplne najviac súú ! ;D
    Ja mám len jeden so sovičkou, pretože na moj mobil sa moc takýchto krytov nevyrába :( Ale tak nejak to prežijem :D
    Pekný zvyšok dňa (večera) ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásne kryty, ale najviac sa mi páči ten Stitch :D
    janesworldblog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten poslední je hrozně roztomilý, ale já bych asi brala toho vlka^^ =D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ten s těmi sloníky je přímo dokonalý! ♥
    kryty se poslední dobou stávají mojí menší slabinou, hihi :)) mám jich už skoro 10 xD
    http://dianegrover.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. su krasne! :-) ten s tym vlkom je super a taktiez sa mi paci ten s tymi zirafami:3

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ten so sloníkmi je strašne cute :33
    btw. aký máš mobil? :)

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.