Trip! Estonia/Finland 2015 Part 2.

V tejto časti uvidíte fotky z Estonska a Fínska.
Musím povedať, že obe tieto krajiny sa mi hrozne páčili, Helsinki o čosi viac, vedela by som si predstaviť tam žiť na chvílu! :) 
Ludia sú tam strašne milí, príjemní (a hrooozne pekní!:D), a predavači tiež, normálne sa tam s vami milo rozprávajú... čo sa nedá porovnať so slovenskými:) 
Tak si užite fotky, pripomínam, že na druhom blogu http://skymou.blogspot.sk/ bude v priebehu týždňa ešte viac fotiek.

!! Giveaway sa skončila už v sobotu a ja som nato zabudla ups :D :) 
Ale tak predlžujem ju do piatka! :) Výhra je nákup za 13 eur podla vlastného výberu z dvoch stránok.

Estonsko


















































Dúfam, že sa fotky páčili! :))
Btw. chystám nejaké novinky a zlepšovania a podobne... len tento týždeň je tak brutalne nabitý, že momentálne nič nestíham.. a po pravde moc ma teraz nebaví ani písať články lebo som stále unavená.. 
Tak nech je už štvrtok poobede!:))

Papa


Share:

2 comments

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.