Trip! Lithuania/Latvia 2015 PART 1.


Včera som prišla z tripu (nemôžem povedať, že som konečne prišla, pretože tam bolo mega).
Navštívila som krajiny, ktoré ma uchvátili svojou krásou, jedinečnosťou, kultúrou, pamiatkami či ludmi.
Na druhom blogu http://skymou.blogspot.com/ nájdete v priebehu týždňa ovela viac fotiek, tu hodím pár + k niektorým prehodím zopár slov :))

Celkový výlet bol fakt úžasný, ale z týchto krajín vám najviac odporúčam Fínsko. Lotyšsko ma zaujalo asi najmenej :)

A bude video, ktoré bude asi dlhšie haha, lebo mám množstvo materiálu a chcem z toho niečo super urobiť :) V priebehu dvoch týždňov by tak malo byť.

Btw. dávam to do dvoch častí, pretože je toho vela a dnes už vôbec nevládzem...
Nebudem to tu obkecávať a ideme na fotky :)
Litva


















Litva bola skutočne moc krásna :) Navyše sme mali krásne počasie čo bolo obrovské plus, takže fotky sú super! Navštívili sme hlavné mesto Vilnius. (Kde sme ja a moje dve kamošky po prvý krát zistili velmi užitočnú informáciu. Navigácia nám nefunguje). Cestou sme išli na hrad Trakai, ktorý bol nádherný a tie fotky tomu aj nasvedčujú! :) No a na koniec sme išli na Horu krížov, ktorá sa zdá taká malá, ale zaberá obrovskú plochu a tých krížov je tam neskutočné množstvo.

...

Lotyšsko








Z Lotyšska mám málo fotiek, pretože tam začalo brutálne pršať (moja mama mi opakovala nech si zoberiem dáždnik, ale to by som nebola ja, kebyže som tvrdohlavá a nechce sa mi ho brať)bála som sa o foťák tak som ho radšej skovala, a zabudla som, že môj mobil je vodotesný.. well done bibi well done. 
Boli sme taktiež v hlavnom meste Riga, ale špeciálne ma tam nič nezaujalo. Po ceste sme išli ešte na miesto, kde bol koncentrák, o ktorom vie len málo ludí a Lotyši ževraj o ňom neradi hovoria.

....

To by bolo na dnes všetko! :)
Boli ste vy v týchto krajinách? Prípadne tam plánujete ísť? :) Píšte do komentárov! :)
Papa






Share:

6 comments

  1. velmi som sa tesila, ked sa vratis a budes pisat na blog:3 najviac ma asi podla fotiek zaujala Litva:) velmi pekne, pozriem fotky aj na druhom blogu:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné fotky :) Ta dvanáctá je super =D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aj ja som absolvovala tieto krajiny a musím povedať, že mne sa najmenej páčilo práve Fínsko, teda aspoň Helsinky v porovnaní s ostatnými mestami ako Riga či Vilnius. Určite odporúčam ich všetky navštíviť. Moje fotky si môžes pozrieť na mojom blogu http://www.thevandasdiary.com/p/travel.html. Pekná čítanie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nádherné fotky, muselo to být úžasné! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.