Avon vs Avon








Už dlhšiu dobu som testovala tieto dva výrobky (noo vlastne iba ten napravo, kedže nalavo mám už tretie balenie) a rozhodla som sa, že vám tu napíšem na ne recenziu.
Sú to olejčeky na vlasy - oba od značky Avon.
Priznám sa, že som ešte neskúšala od inej, ale už mám zálusk na jeden z drogérky.

Marocký olej (nalavo) je moja osvedčená klasika.
Najprv som sa takýchto produktov bála, ale hned' po prvom použití som zbadala zmeny.
Moje vlasy boli zdravšie, hebkejšie a lesklejšie.
Ved' aj slubuje 5 zdravých znakov - obnovená sila, okamžitý lesk, neodolatel'ná hebkosť, hodvábna jemnosť a dokonalá poddajnosť.
Stojí okolo 3,50 eur, čo je slušná cena a jedno balenie vám vydrží dlho, pretože vám stačí množstvo velké asi ako hrášok :)
Taktiež má príjemnú vôňu a velmi praktické dávkovanie.

 A druhý olej je len z inej rady - instant repair 7 a používam ho prevažne ked' sú vlasy vo velmi zlom stave a potrebujú rýchlu pomoc. Od toho horného sa skoro vôbec nelíši, akurát mám pocit, že vlasy nie sú po ňom až tak lesklé ale sú zdravšie na dotyk. čo je super je, že poskytuje ochranu pred slnkom a tepelnom stylingu. Obsahuje keratín.

Použitie je jednoduché. Ja ho používam po umytí vlasov, ked' nie sú ani mokré ani suché.



Nanesiem si trošku oleja na ruky, rozotriem trošku a vtriem pozdlž celých vlasov.


.....


Akú máte skúsenosť s olejmi na vlasy vy? Aké používate? Dajte určite vedieť! :)

Papa

Bibiána

xx

Share:

6 comments

  1. Ja používam od Elseve :) A som s ním spokojná ... Niektoré sú moc mastné na moje vlasy a potom mám celkovo vlasy bez objemu a podobne :/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, ja používam iba kokosový olej a keď sú ešte mokré vlasy, vtriem do končekov, ale toto vyzerá tiež super :)
    Budeme rady, ak zavítaš aj na náš blog o móde: http://apairoffriends.blogspot.sk/ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som používala na rozštiepené končeky, len neviem či z Avonu alebo Oriflame :D bol super a odporučila mi ho aj kaderníčka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som používala oba, ale radšej mám ten žlty :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja som mala ten žltý a je úplne super :) asi pred týždňom mi došiel a som z toho zúfala už :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nepoužívam žiadne oleje, jediné, čo používam je maska na vlasy od Aussie:) oleje nemám rada:D každopádne super recenzia:3

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.