Chill mode activated


čaukooo, konečne to pravé počasie, ktoré nám dokazuje, že je už predsa len jún.
Tento víkend bolo fakt neskutočné teplo ktoré ja nemám rada a najlepšie bolo asi tým, ktorí majú bazény alebo kúpaliská po blízku.
Ja som tieto dni trávila radšej kdesi v tieni s knihou alebo podvečernou prechádzkou s Alim.

Dneska som si pre vás prichystala pár mojich summer essentials + fotky ako môžte tráviť tieto dni:)


Summer essentials


Oriflame  - Exfoliating cleanser - určený pre pleť vystavený stresu (ktorého bolo v tomto období požehnane) - tento produkt nepatrí medzi nejaké ohromujúce, ale mojej pleti vyhovuje.

Avon Moisturising Vanilla Hand Cream - vôňa vanilky patrí medzi moje oblúbené, produkt má krásny obal a čo je ešte lepšie, hydratuje na jednotku :)

Oriflame Moisturising Day Cream - používam ho po hlbkovom (?!) čistení tváre, neurazí nenadchne.

Parfém Oriflame Spring Tenderness - krásna kvetinková vôňa, ktorá je stvorená na jar/leto

Rúž Oriflame - odtieň sheer rose, je to fakt jemnučká farba, aké mám ja rada :)


A posledné tu mám tri laky od Yves Rocher, ktoré nemám doma ani týždeň avšak už som si ich zamilovala.

YR prišli z novou kolekciou 40 lakov, ktoré sú v predaji od 1. júna. 


Musím povedať, že je skutočne pravda, že stačí iba jedna vrstva čo neskutočne oceňujem a taktiež oceňujem skutočne super štetček.


/prepáčte za rozmazanú fotku, nejak som si to vôbec nevšimla/

Odtieň Aubergine profond

A ešte mám expresný sušič, ktorý som nepoužila, ale určite ho ešte ukážem v nejakom článku a krásny zlatý lak, ktorý môžte využiť aj ako nadlak - Or pailleté



......

Kedže je  tak krásne, tak to láka byť stále vonku. Ja som si dneska rozprestrela deku v tieni, zobrala knihu a pravdaže nezbudla na pitný režim.
Urobte si takúto chvílu len pre seba, vypnite mobil, všetko okolo, začítajte sa alebo môžte počúvať hudbu... A užívajte si ;)





.....

Dúfam, že sa vám článok páčil! :) Po zajtrajšku už budem mať také volno, tak už budú články častejšie a popracujem na kvalite:)

A dakujem mojej mamine ( :D) ktorá odfotila také pekné fotky (:D)

Papa!


Share:

3 comments

  1. skvělé fotky, zase se budu opakovat! :)) závidím ti, že už máš volno, pro mě bude tenhle týden teprve mazec... :D
    http://dianegrover.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš krásne tričko :-) A tá kniha ma zaujala :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Diane, Alex vd'aka pekne! :) A Alex, tá kniha je fakt super, je napísaná trošku iným štýlom na aký sme zvyknutí a určite dá vela človeku :)

      Odstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.