Hair Care Routine

Dnešný článok som sa rozhodla venovať produktom, ktoré používam na vlasy.
Hlavne z toho dôvodu, že v poslednej dobe cítim, že sú ovela zdravšie a úplne hladké na dotyk, tak sa s vami podelím o nejaké moje tipy :)

Ináč, plánujem takú väčšiu zmenu s vlasmi, len ešte nie som úplne rozhodnutá či sa na to dám, tak uvidíme čoskoro :)

Tieto produkty čo mám, striedavám podla toho, čo práve moje vlasy potrebujú.
Umávam si ich približne každý druhý/tretí deň.


šampony mám momentálne 4 ale len 3 zatial z nich používam.

Avon Nature secrets for greasy hair som si objednala pretože vlasy sa mi mastnili už druhý deň po umytí čo u mňa nikdy nebolo zvykom a velmi ma to hnevalo. Nemôžem povedať, že by zaúčinkoval na 100% ale pochváliť ho teda musím a vlasy mi stačilo umyť tretí deň. Navyše má krásnu vôňu - žihlava + citron, čo vytvára velmi sviežu vôňu (aj ked' to môže pripomínať prostriedok na umývanie riadu Jar haha:D) Jeho cenu si nepamätám ale určite sa pohyboval od 2-3 eur za 400 ml.

Vichy - O tomto šampone sa nebudem velmi rozpisovať lebo tu -> boj proti lupinám <- som sa o ňom rozpísala na celý článok. Akurát toto je balenie na normálne a mastné vlasy, predtým som mala na suché.

Timotei pure- túto značku som objavila vdaka blogerke kajahasidea a ešte vždy si ho musím kúpiť. Stojí okolo 2 eur čo je úplne super cena za to čo skutočne ponúka.
Nemá obsahovať parabény, silikony ani farbivá.
Je určený na normálne a mastné vlasy, obsahuje výťažok z organického zeleného čaju.
A ja ho mám neskutočne radaa, pretože moje vlasy sú po ňom neskutočne jemné.
Plánujem si kúpiť aj kondicionér :)


Akurát som zistila, že vlastním iba jeden kondicionér čo je velmi kritické,, lebo tento od Aussie je už skoro prázdny. Takže to vidím na návštevu drogérky haha.
Tento kondicionér je určený na jemné,oslabené vlasy. Svoju úlohu si plní na jednotku a viem, že nikdy nesklame ako celá táto značka. Stál 5 eur čo je taký priemer no :)
Ale odporúčam vám ho:) 

Masiek mám celkom dosť ale používam zatial iba jednu. Je z Avonu z kolekcia Marocká argánový olej z ktorého mám aj olej na vlasy, ktorý je to najlepšie čo som si mohlakedy zaobstarať. To isté som očakávala od tejto masky ale sklamala ma. Nie je hrozná, to nie, ale zas je to taký priemer, neurazí nenadchne a s mojimi vlasmi nič neporobila. 


Moji dvaja velkí pomocníci ktorým som venovala tento článok - AVON VS AVON a tam máte všetky informácie čo potrebujete :)


A na zafixovanie nejakého účesu vždy použijem tento sprej, mám tuším už 3 balenie. Patrí medzi mojich oblúbencov preto, pretože sa vlasy po ňom rozčesávajú vlasy velmi lahko.

.........................

Ktoré produkty na vlasy by ste odporúčili vy? :) 
Btw. aký článok by ste uvítali na blogu?:)

Bibiána


Share:

8 comments

  1. Jeeej moc děkuji za zmínku a jsem ráda, že ti šampon vyhovuje. :) Já na vlasy používám jen šampon. Momentálně se chci taky ostříhat, protože mám opravdu dlouhé vlasy, až jsou tak dlouhé, že se mi to nelíbí. :D
    Ráda bych si od tebe přečetla názor na designy ostatních blogů, klidně i nějaké tipy, jak vytvořit poutavý design atd. Protože když jsem se dozvěděla, že sis design, co máš teď, dělala sama jen s pomocí kamaráda, tak to klobouk dolů! :)

    http://kajahasidea.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zamáličko! To je super nápad, pokúsim sa behom leta nejaký takýto článok napísať a pomôcť vám! :)

      Odstrániť
  2. Tak moje vlasy sú trošku suché vďaka meliru, ktorý bol robený peroxidom. Našla som aj ja skvele produkty, ale vlasy som nikdy nemala ako pred tým. Ak nájdeš niečo fakt zázračné, napíš o tom článok a určite daj zdielat

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hmm, tak si ich skús (neviem aké ich máš dlhé ale) riadne podstrihnúť nech sa skúsia nejak obnoviť a používaj nejaké kvalitné šampony. Ak niečo také nájdem alebo niekto iný také niečo poradí dám vedieť :)

      Odstrániť
  3. Sakra, ty se krásně staráš o svoje vlasy, to bych taky měla zavést, já si je akorát šamponuju a přidávám kondicionér, momentálně od Garnier - nějaký fialový, levandulový. Jinak, musím uznat, že šampony od oriflamu (nature secrets) jsou fajn. ((:

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vd'aka! Mne sa začali dosť lámať tak som si vstúpila do svedomia a začala sa lepšie starať o ne:) ... áno áno, niektoré sú z Oriflame fakt dobré :)

      Odstrániť
  4. Mám skúsenosť akurát len s tými olejčekmi od Avonu :-) Ja mám momentálne najradšej balzam od Aussie a šampón od Nivey :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. žiadny Nivea šampon som ešte nemala tak ho hádam raz skúsim :))

      Odstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.