My next sweet heart


Dneska úplne relaxačný článok, ktorý som sa rozhodla v krátkosti venovať svojmu novému kocúrikovi.
Tak čítaj dalej:)
Kedže mačičku/kocúrika som nemala už dva roky a zistila som, že mi chýba takáto zlatá guča chlpov, tak som si zobrala tohoto čierneho krásavca :)

Volá sa Magnus a ak chcete vedieť prečo som sa rozhodla pre toto meno (haha, ktoré bolo vybrané na poslednú chvílu, pretože som ho najprv chcela volať Jonáš potom Hamlet a nakoniec Jace), Magnus je bosorák v knihe Nástroje smrtelníkov a kedže ja som na nich úplne závislá a hlavne táto postava ma neskutočne zaujíma, tak proste sa mi zdalo, že sa mu dokonale hodí práve toto meno :)

Dneska som musela poctivo strážiť Magnusa, aby náhodou neprešiel poza plot a hlavne aby si zvykol na nové prostredie, ktoré sa stane jeho novým domovom :)
Btw. nezabúdajme na ujovho kocúra, ktorý k nám zavítava dosť často a jeho výraz nesrší velkým nadšením takže treba davať ešte väčší pozor.

Dokonca som dneska vstala prvej len aby som mu mohla zohriať teplé mlieko a dať papať bez toho aby som zas stresovala, že nestíham bus do školy :D


Hra na skovávačku! Konečne sa osmelil a nebojí sa :)


A má neuveritelné očiská! :) Krásne a také velké.

Sedela som s mamou vonku a Magnus sedel pri mne... A mama sa smiala a hovorila mu: No vidíš, gazdina ti prišla domov a môže sa ti venovať.
A on sa na mňa v tú chvílu pozrel a díval sa na mňa, to bolo neskutočne zlaté :D:))


A tu môj krásavec konečne zaspinkal :)



No nie je úplne chutnučkýý :))


Taaak, hádam že sa vám dnešný článok páčil! :)
Máte aj vy mačičku/kocúrika? Ako sa volá? Akú zlatú príhodu ste s ňou zažili?:))

Bibiána


Share:

2 comments

  1. To je nádhera :-) Aj my máme teraz dve malé mačičky, ale tiež už sú trošku väčšie :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásnyyyy je ♥ babka nedávno našla takého, úplne čierny a tiež zelené očiská má =^.^=

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.