Recent favorite books






Dneska som sa rozhodla venovať článok knihám. Zozbierala som zopár kníh, ktoré som čítala naposledy a páčili sa mi - v krátkosti vám ich predstavím a dúfam, že vám hodím aj nejaké dobré typy:)


V poslednej dobe som stále väčší a väčší maniak do kníh, mám pocit, že na svete je vela úžasných kníh, len málo času to všetko prečítať.
Trosku sa mi tu nakopili rôzne diela (a to nerátam kúpené knihy), ktoré mám v pláne si prečítať.

Ako prvú vám predstavím knihu od Cassandra Clare - Nástroje smrtelníkov - Mesto stratených duší piata kniha.

Túto hexalogiu mi poradila kamarátka Majka a ja som jej zato velmi vdačná.
Určite som tu písala článok bud' o prvej alebo druhej knihe.
Teraz už čítam piatu čiže mám pred sebou už iba šiestu a... určite poznáte ten smutný pocit, ked' vám končí oblúbená séria. Ohh!

.......................................................................

Kniha Našepkávač od Donato Carrisi bola pravdepodobne najväčším prekvapením pre mňa. Kamarátka mi ju požičiala s tým, že je to dosť drsná kniha plná krvi, mrtvych tiel a podobne.
Ak si ju prečítate, tak pravdepodobne na konci budete každú chvílu prekvapene vyvalovať oči ako velmi sa dej zmení, úplne nečakane. Ja som tomu chvílkami až nemohla uveriť.
Ale myslím si, že najzaujímavejšia je myšlienka tejto knihy. Pravdaže, každý si ju môže vysvetliť nejak inak, ale ja som to pochopila tak, že v každom z nás je niečo dobré ale aj zlé (tuto to bolo rovno orientované na naše vražedné JA) a len na nás záleží, či dokážeme odolať tomu zlému, alebo ktorú cestu si vyberieme.
 A taktiež najkrajšia myšlienka bola jednoznačke :

"žijeme po boku ludí, o ktorých si myslíme, že ich poznáme, ale v skutočnosti o nich nič nevieme."

Btw. čoskoro článok kde spomeniem túto dokonalú myšlienku


......................................................................

Jeffery Deaver - Hrana - musím pripustiť, že netuším prečo, ale vôbec sa mi nechcelu túto knihu čítať ked' mi tak ležala medzi ostatnými. Ale nelutujem, pretože je to zvláštna kniha, ktorá je písaná málinko odlišným štýlom než na aký som zvyknutá :) Najviac sa mi páči povaha hlavnej postavy - agent Corta je nekompromisný, svoju prácu si robí na 100%, na nič sa príliš neviaže. Jeho úlohou je chrániť istých ludí, ktorých chce niekto zabiť.
Mňa teda dosť pohltil dej:)

............................................................................

No a poslednú knihu tu mám William Shakespeare - Búrka .
Na pláne mám ešte zopár dalších diel, ktoré si musím prečítať a musím povedať, že zbožňujem štýl, akým Shakespeare píše.
Nebudem vám tu rozpisovať o čom to je, to si dokážete prečítať aj samé, ale musím uznať, že som sa v niektorých chvílkach aj celkom slušne nasmiala (čo je nezvyčajné, lebo mňa knihy moc rozosmiať nevedia aj ked' sú to komédie a pod)

................................

Kludne mi do komentárov napíšte, ktoré knihy ste si za posledné obdobie oblúbili vy + prečo a ktoré z týchto 4 kníh vás najviac zaujali :)


Papa!

Bibiána


Tags:

Share:

5 comments

  1. Knihy od Cassandra Clare-Nástroje smrteľníkov plánujem prečítať, pretože film prvej časti sa mi veľmi páčil 😊 Tak dúfam, že mi to niekedy výjde 😊 Vždy som si chcela prečítať niečo od Shakespeara ale zatim sa mi to nepodarilo 😉 V poslednej dobe som prečítala všetky Greenovky ktoré sú zatim preložené a nie su úplne zle 😉
    Tak pekný zvyšok konečne slnečného dňa😉

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Popravde ani o jednej z nich som ešte nepočula, ale tá kniha Našepkávač ma zaujala :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. cassandra clare to už je klasika ♥ mimochodem úžasný vzhled blogu, moc se ti to povedlo! :o :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja som si obľúbila Dear John od Nicholasa Sparksa:)) veľmi mám rada také knihy, ako sú tieto, také romantické!:D z tých tvojich ma najviac zaujala tá od Cassandry Clare:)

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.