Soul



Pomaly som otvorila oči. Neskoré večerné slnko mi jemne dávalo vedieť, že čoskoro sa zotmie.
Vietor sa pohrával s mojimi strapatými vlasmi.
Všade okolo vládlo ticho, ako ticho pred búrkou, ktorá neušetrí nikoho.
Okrem toho vo vzduchu bolo cítiť aj niečo iné.
Niečo nepriatelske.
Postavila som sa a rozbehla do lesa.
Nachvílu opäť zavládol pokoj a ja som nerušene naberala na rýchlosti.
čím hlbšie som išla do lesa, tým menej som toho videla.

Jesenné lístie mi šuchotalo pod nohami a sem-tam som zakopla o nejakú skrytú pasť.
V dialke som počula húkať sovu, ktorej sa práve začínal nočný život.

Forest

Vedela som, že by som tu byť práve dnes nemala, ale nemohla som odolať.
Myšlienky z posledných dní ma ťažili a ja som potrebovala vypnúť.
Alebo som potrebovala utiecť?
"čo vzniklo, musí aj zaniknúť a moja myšlienka zmizne."

Stále som bežala, dlhé obratné telo na tolkých štíhlych nohách sa mihalo pomedzi stromy.
Vietor úplne prestal fúkať a zavládlo bezvetrie.
"Nemala som to urobiť. Vráti sa to."
Prúd myšlienok sa už nedal zastaviť a to bol koniec.
V prírode dokážete nájsť všeličo. Dokonca aj možný pokoj, pokial vás vaše svedomie velmi neťaží.
Môžete sa odvrátiť od ludí a byť sami. Môžte hladať svoje skutočné ja, ktoré je možno úplne iné ako si myslíte.
No u mňa nebolo cesty späť.
A práve vtedy som HO zbadala pred sebou.
Pištol bola namierená na mňa a ja som nemala čas ujsť.
Zaznel výstrel a ja som sa usmiala.


..................................................

Bibiána

xx

Share:

7 comments

  1. Článek je naprosto dokonalý! Hlavně se však vyjádřím k novému designu. Desing, co je hoden 150 pravidelných čtenářů - přesně takto bych jej vystihla. Je naprosto úžasný. Za poslední dobu, co si je často měnila je snad konečně tento ten pravý a přeji ti, ať ti vydrží co nejdéle. :) Nakonec se nemůžu nezeptat: Kdo ti ho dělal?

    http://kajahasidea.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vd'aka moc kaja!!!! ♥ ... Joj dizajn som si robila ja sama celý deň, s pomocou môjho kamaráta :)

      Odstrániť
  2. Keď som to začala čítať, hneď som sa dostala späť do čias, keď som bola zahĺbená príbehmi Twilight-u. Presne tá atmosféra... neviem či je to len náhoda, alebo si sa nechala inšpirovať ? Každopádne myšlienky sú celkom pekne zoradené aj štylistika je dobrá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka moc. Twilight mám mocne rada ale tentokrát som naň nejak nemyslela takže je to iba náhoda :)

      Odstrániť
  3. Skvelý desing a ešte lepší článok! Píšeš krásne :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. čo mi prvé napadlo, že by si bola dobrá spisovateľka! je to také záhadné. páči sa mi to:3 viet ma lákalo viac, no ja som si vybrala túto- Všade okolo vládlo ticho, ako ticho pred búrkou, ktorá neušetrí nikoho. neviem, prečo. proste sa mi páčila. svojim spôsobom. niečo ma lákalo, aby som si vybrala práve túto.:)

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.