Výhody/Nevýhody blogovania

*

Blogovanie má svoje obrovské výhody ale taktiež aj nevýhody, ale tak to býva často aj v iných prípadoch. 
A tak som sa rozhodla, že ich vám tu zopár priblížim, takže to bude viac-menej taký chill článok a hádam, že sa vám bude páčiť! ;)
Výhody

Teraz tak rozmýšlam, že výhod je tu neskutočne vela :) Pozrime sa na tie najhlavnejšie

1. Spoznáte nových ludí, ktorí majú podobné záujmy ako vy

čo je úplne super, pretože získavate nejaké nové skúsenosti v tej sfére kde sa pohybujete. Vy pomáhate a radíte druhým a iné blogy zas radia vám. Tak získavate znova nové informácie a môžte sa stále zlepšovať.

2. Vaše publikum 

Tým, že blogujete si získavate ludí, ktorí majú váš blog radi a navštevujú ho. Takisto vás podporujú, komentujú vám v čom sa zlepšiť. A taktiež nadviazujete nové priatelstvá! :)

3. Spolupráce a zarábanie

Určite tento bod nezamlčím. Nie je dobré, pokial' máte blog iba pre tieto dve veci. Absolútne nemám rada, pokial vidím blog len so samými spoluprácami. Blogovať treba hlavne preto, že vás to baví bez ohladu nato, kto vám dá niečo zadarmo.
Ale vd'aka spoluprácam sa zoznamujete s novými značkami - kozmetiky alebo oblečenia. Tak skúšate nové veci a svoje skúsenosti a rady môžte odovzdávať dalším.

4. Pomoc druhým

Pokial máte blog, kde sa objavujú prevažne články, kde sa neobjavuje žiadna kozmetika alebo podobne, len čisto text, ktorým chcete vyjadriť svoje myšlienky alebo ešte lepšie, chcete pomôcť ludom s nejakým problémom, tak to je super. Ani neviete komu všetkému ste možno fakt tým pomohli. Ja mám také články v poslednej dobe strašne rada, a vždy ma niečim inšpirujú a pomôžu mi.

5. Objavenie vašej novej záluby

Možno vd'aka blogovaniu objavíte, že vás moda baví velmi, že sa jej chcete venovať aj v budúcnosti. Alebo zistíte, že vám to ide v písaní a tak sa proste začnete v tejto sfére viac orientovať :)


Nevýhody

1. Ked' má niekto neustále chuť do vás rýpať

Hlavne ked' je to milý anonym však :) Niekedy si fakt dáte námahu, pofotíte kvalitné fotky na blog, napíšete článok, ktorý má hlavu a päťu, publikujete ho a bum. Anonymný komentár, ktorý toto vaše úsilie neocení a vždy si nájde niečo za čo vás zdissuje (prepáčte za toto slovo, ale mne momentálne vypadli všetky slová, ktorým by som ho mohla nahradiť a neklamem! :D)
Treba kašlať nato.

2. čas a chuť

Ked' nie je niekedy času napísať článok a vaši čitatelia sú nedočkaví a trochu podráždení.

3. Výsmech

Pokial patríte medzi blogerky, ktoré nechcú aby o ich blogu vedel niekto z dediny/mesta ale nanešťastie sa to niekto dozvie a začne si robiť z vás srandu.
Vtedy vás možno prejde aj chuť do blogovania ale nevzdávajte sa :)

4. Peniaze

Toto netreba moc komentovať, možno a možno nie bude vaša peňaženka o pár eur lacnejšia. Nie je to tak, že by ste si museli kupovať tú najdrahšiu, ale predsa nemôžme zas blogovať stále o jednom kréme alebo riasenke haha :)


.....

Dúfam, že sa vám dnešný článok páčil! :)

Aký máte názor vy blogerky nato? :) Dajte vedieť!

Bibiána




Share:

9 comments

  1. Bohužel i tací lidé se najdou, všechno má svoje plus a mínus v každé činnosti. Už je to tak. Lidi jsou závistivy a z toho pak plynou takové komentáře bohužel :-) ale kdyz tě blokování baví tak tě jeden komentář nerozhodi

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super článek. Nevím co více k němu dodat, jednoduše máš naprostou pravdu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super článok :) Nad anonymami som si dávno prestala lámať hlavu :)

    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak tento článok sa vážne vydaril;) super, s týmto článkom úplne súhlasím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Súhlasím najmä s bodom 5 a čo sa týka nevýhod - tak fakt nemusím ľudí čo furt rýpu, keď som mala ešte prvý blog, tak sme s tým mali nejaké problémy,teda s niektorými ľudmi, ktorí vidia svoju záľubu len v tom kritizovať!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super článok, čítala som si aj iné tvoje články a všimla som si, že máš super názory, určite sa na tvoj blog budem rada vracať.:)
    Ak by si mala čas, bola by som rada, keby si sa pozrela aj ty na môj blog http://sajafrey.blogspot.sk/ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Souhlasím :) Hezký článek.
    http://kristenslittleinfinity.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Natrafila som na tvoj článok Soul,lebo ma zaujal názov článku,ale ten text bol krásny,niečo úžastné!Myslela som si,že sú to nejaké úryvky z knihy,pretože také čítam :) ale tak prečo by si to tu písala.. Klobúk dolu :3 Máš krásny vzhľad blogu a určite sa pridávam k pravidelným čitateľkám.. som ten typ blogerky,čo píše svoje názory a myšlienky a nie som beauty blogerky,ikeď občas sa niečo nájde ;P sme trochu podobné,ikeď ťa nepoznám :)No podľa blogu sa to dá zistiť :) www.moonlight-honeymoon.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Máš taký rozmanitý blog. Je to príjemné :) browsujem ďalej, asi ma ešte uvidíš, ehm, prečítaš niekde inde :)

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.