4 produkty pod 3€


Ahojtee, po skoro týždni sa opäť ozývam! :)
čas na článok nebol, pretože som bola mierne rozlietaná a užívala si leto ako sa len dalo! :)
Tento týždeň čakajte na blogu http://skymou.blogspot.sk/ fotky z Tatier.
Dnešným článkom som sa trošku inšpirovala yout.a blog. Momou, ktorá vydala video podobné tomuto článku.
Mňa to velmi oslovilo a tak som sa rozhodla nájsť 4 produkty, ktoré sú lacnejšie ako 3 eurá ale sú kvalitné a oplatí sa ich kúpiť.

Nakoniec som ich našla a v skratke vám ich opíšem.

Timotei šampon- ak sledujete môj blog dlhšie, tak ho určite poznáte, pretože som ho viac krát spomínala a aj vychvalovala. Tento je určený na suché až mastné vlasy, ale občas sa stáva že na druhý deň večer sú moje vlasy už trošku mastné čo mi nevyhovuje, a viac mi vyhovoval iný šampon od tejto značky, ktorý bol dokonalý vo všetkom! :)
Cena - 1,99 eur

Balea gél na holenie - najlepší gél aký som kedy mala. žiletka sa po ňom neskutočne lahko klže a pokožka nie je vôbec podráždená! Velké plus je aj nádherná vôňa a bohatá pena, vydrží fakt dlho
Cena - 2,99 eur 

Krém na tvár Oriflame - používam ho po kompletnom vyčistení tváre, pleť mi pokožku hydratuje, vstrebáva sa velmi rýchlo, takže tvár sa dlho neleskne + krém má príjemnú vôňu
Cena - 1,99 eur

Lak na nechty Gabriella Salvete- o tomto sa moc rozpisovať nebudem, kompletnú recenziu nájdete --------TU-------
Odomňa nájdete na laky od GS len pozitívne reakcie! :) Nádherné farby, skvelá výdrž a velmi prijatelná cena! Môj biely krásavec patrí medzi jednoznačné jednotky :)
Cena - 2,99 eur

------------------

To by bolo pre dnešný článok všetko! :)
Zajtra vás čaká špeciálny článok a taktiež sa tešte aj na dalšie, lebo mám pre vás malé prekvapko :)

Bibiána

PS. instagram sledujte ma tu, pridávam každý deň :)
ask

Share:

6 comments

  1. To je super. Okrem Baley by som to nepovedala :)
    Pozývam Ťa na moju giveaway : http://aduliksun.blogspot.sk/2015/07/giveaway-chcem-vam-podakovat.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Šampón od Timotei nemám rada, pretože som mala vždy po ňom suché vlasy, ale tak v poslednom čase moje vlasy nemôžu vystáť skoro žiaden šampón :D
    Super nápad na článok :)
    www.danycuks.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja používam tú penu na holenie od Baley :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. timotei mě nevyhovuje svědí mě po něm pokožka. Balea používám. Oriflame moc jako značku nepoužívám mám jen pár výrobků a laky od gabrielle salvete jsou super :) skvělý článek!:)
    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jeste jsem nezkousela zadnou, z techto veci, ale po te pene na holení sahnu ;). Sampon pouzivam jen jeden a ten samy od alverde a jsem spokojena. Krem mam zase od garnieru a lak od Nyc :)
    http://nellylove99.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Baleácke gély na holenie sú skvelé, najlepšie na svete, nepoužívam nič iné a najviac milujem ružový s vôňou aloe vera, ale rada skúšam aj novinky a napr. letné limitované edície mali fakt krásne obaly a rovnako tak vône.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.