Be a star be YOU! + GIVEAWAY


Ahojte! :)

Dnešný článok bude o metalických tetovaniach, ktoré sú teraz celkom populárne a mňa velmi zaujali.
Hodia sa na všetky možné príležitosti, ale dokonalo si ich viem spojiť z festivalmi.
Na internete nájdete obrovský výber a občas je proste ťažké vybrať si, ktoré chceme.
PS. Na konci článku je malé prekvapko.

Tie moje krásne sú zo stránky http://www.metalicketetovania.sk/
a vybrala som si tie dve sady, čo sú vyššie na obrázku. Nenormálny som z nich nadšená, lebo sú proste perfektné a vyzerajú skvelo.

čo nesmieme zanedbať je určite aplikácia :

1. Vystrihnete si tetovania, ktoré chcete aplikovať


2. Odlepíte foliu


3. Tetovanie prilepíte na miesto na ktorom ho chcete mať


4. Navlhčite nejakú handričku (použila som uterák) a prejdite po celom papieriku aby bol celý vlhký, počkajte 10-20 sekúnd



Výsledok:



tetovania sú úplne neporušené! Až na taký ten ich okraj ale to skúsim nejak jemne odstrániť.
Za toto im dávam 10 bodov, nesklamali a sú nádherné :)

Ešte nejaké pokyny ako tetovania používať:

- na čistú umytú osušenú a nenakrémovanú časť pokožky
- tetovanie má vydržať 4-7 dní v závislosti od starostlivosti a umiestnenia
-dá sa odstraniť odličovacími prostriedkami, olejmi alebo BB krémom
- tetovania sú bezpečnú a testované, neobsahujú toxické látky
- vyvynuté pre normálnu až jemne citlivú pokožku
- neodporúča sa nanášať na extrémne citlivú pokožku!

-------

A teraz niečo pre vás! :)

GIVEAWAY

Môžte si vybrať jednu sadu so stránky http://www.metalicketetovania.sk/ 

Podmienka - 

1.  https://www.facebook.com/MetallicTattoogirs?fref=ts dať lajk na túto stránku!
2. Napísať mi váš email, ktorým vás budem kontaktovať + prečo vás met. tetovania tak zaujali 

a ak máte/dáte odber na gfc máte kapinku väčšiu šancu! :)
Môžete sa zapojiť aj z česka :)

GIVEAWAY končí 5.8.2015


Každý má šancu! :)


Bibiána

ask
instagram nezabudnite ma tu folownúť, dozviete sa vela noviniek :)

Share:

22 comments

  1. Mne sa na týchto "tetovaniach" páči, že mi veľmi pripomínajú tetovačky zo žuvačiek, ktoré som si vždy dávala ako malá :) Pre mňa je to akoby "dospelejšia/tínedžerská" verzia práve týchto tetovačiek, ktoré si teraz môžeš dať bez toho, aby na teba ľudia hľadeli ako na pojašenú, pretože keby si teraz dám tie detské tetovačky, tak sa ľudia prinajmenšom na mne pekne zasmejú :D

    katreniakova.timea@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super fotky, tetování mám také a jsem spokojená :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  3. 1) Like -✔
    2) Metalické tetovanie ma zaujali, pretože ak si chce dať niekto ozajstné tetovanie a bojí sa že sa mu to nebude páčiť a tak, tak je tu metalické tetovanie, ktoré môže skúsiť na tú dobu 4-7 dní. Ak sa mu to bude páčiť tak po čase si môže dať normálne tetovanie. Taktiež ma zaujali celkom veľkým výberov rôznych vzorov, tvarov.... A myslím že je za prijateľnú cenu :)
    3) odber mám už dávno ✔
    4) e-mail--> tana.misinova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Áno všade ťa sludujem �� aj na tom gfc
    Čo sa týka tých tetovaní, ka som si ich lepila keď som bola malá a páčilo sa mi to. Teraz je to tu znova a všetko sa vracia do módy ��. Pred mesiacom alebo tak ich mali v nejakom časopise, ale keď som tam prišla tak bolo všetko vypredané čo mi je ľúto ��. A myslím že keby som chcela to ozajstné tetovanie tak možno že by sa mi po určitom čase nepáčilo, pretože je na celý život, a druhá vec že je to aj drahé , ale záleži podľa dľžky... A tietk nalepky máš 4 dni takže pohodićka...

    Email- luckahvolkova@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tiež mi pripomínajú žuvačkove tetovacky �� ale sú naozaj krásne ��

    klaska@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Všechno sleduji jako Anežka Füzéková. Tetování mě zaujaly, protože vypadají moc krásně na opálené pokožce. Jsou krásným doplňkem a jsou prostě moc pěkné. :D
    email- anezka.fuzekova1@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Met. tetování je úžasná věc. Pro me která se normálního tetovani bojím je to úžasné. Vím ze když si udělám met. tetování vyniknou a každý si mě všimne. Toto tetování zboznuje i moje dcera. Karla michalčáková michka19@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Najviac ma zaujali asi tým, že sú metalické, pretože tie staré permanentné "tetovačky" , ako sme ich vsetci volali, boli buď čierne alebo farebné. Ich trvácnosť nebola tiež bohvieako dobrá , a ak si natrafila na dobrý vzor , tak si bola najšťastnejšie dievča na Slovensku. A tieto tetovania sú originálne, trvácnejšie a majú na výber rôzne nádherné vzory, z ktorých si určite každý nájde tie svoje. :) :)
    Fb : Lucka Donova
    e-mail : sweetyworldylk@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. -Like som dala :)
    -Metalické tetovania sa mi páčia, pretože sú originálne, na pokožke vyzerajú krásne a je to taká tá alternatíva pre ľudí, ktorí sa obávajú normálnych tetovaní :)
    -odoberám už dlhšie :)
    .mail: frcka17@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ahoj:) Máš strašne krásny blog a už ho dlhšiu dobu sledujem. Vlastne vďaka tebe som si založila aj ja blog, inšpirovala si ma. Píšeš skvelé články ktoré rada čítam. A prečo sa ma zaujali metalické tetovania? Možno aj pre to že je to teraz "trend", ale hlavne pre to že sa mi to veľmi páči ako nahradenie doplnku ale aj ako doplnok ktorý ma oživý. A samozrejme je to lepšie ako obyčajné tetovačky zo žuvačiek ktoré do pár hodín boli preč. Takže by som rada vyskúšala toto metalické tetovanie.
    GFC- Christina Majcikova
    kristiesmileb@gmail.com
    Mimochodom strašne pekné a kvalitné fotky máš.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Lajk na stránku som dala, a blog sledujem.
    Nebudem hovoriť o tom , že vďaka týmto novodobým tetovačkám som si spomenula na tie zo žuvačiek, lebo to už píše každý, a ja som si tie náhodou vôbec nekupovala, haha.
    Ale jednoducho, páčia sa mi preto, lebo niesú obyčajné jednofarebné, ale metalické, ako už hovorí názov. A jednoznačne sa hodia na festivaly, ako píšeš v tomto článku - tam sa to stáva takmer must have. Posľa mňa je to super doplnok tohto leta a podľa mňa aj ďalších..no ale pointa..určite vyniknú na opálenej pokožke, a netreba sa rozhodovať aký si dať náramok, náhrdelník...stačí si dať tieto tetovačky. A vďaka za možnosť zúčastniť sa tejto súťaže :)
    email - pata7radimakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Vše splněno! :) tetovani bych dala kamarádce:)
    e-mail-klarusa2001@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ahoj :)) Like na stranku jsem dala a blog uz davno sleduju.
    Zda se mi to jako super doplnek na leto, frci to ted uplne vsude. Hrozne se mi libi to nejak zkombimovat s outfitem a vzit na nejaky festak nebo party.
    GFC:Nelly Love
    xXxNelly99xXx@gmail.com
    (http://nellylove99.blogspot.cz) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ahoooj, všade ťa sledujem aj na gfc
    čo sa týka tých metlických tetovaniach, akosik sa mi to zapáčilo a určite by som ich chcela vyskúšať, každému to pripomína tie žuvačkové tetovačky pri ktorých po 1 umytí boli fuč ale mali sme to a sme tu :D určite je to pekný doplnok a nalepíš kde to len chceš a máš to len 4-7 dni a môžeš si vybrať hociaké podľa dlžky, farby..... Určite by sa hodili na festivaly a nejaké žúrky pri ktorom by opálene telo vyniklo a bolo krásne! :)

    ak vyhram ozvem sa :) Alexa

    OdpovedaťOdstrániť
  15. super GA, lajkujem ako Ľúbezná
    lubeznablog@gmail.com
    metalické tetovania sa mi páčia ako super doplnok na leto, napríklad k bielym šatám alebo topu, keď je príliš horúcu a nikomu sa nechce nosiť náhrdelník či náramky a pod :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  16. ♦ 1. olajkováno pod jménem Michaela Kalábová
    ♦ misakal@seznam.cz
    Tetováno mě zaujaly především z fotek na tumblr a weheartit, jsem ráda, že se konečně našlo tetování co má stříbrnou nebo zlatou barvu a podle mě je to parádní šance pro lidi, co si chcou pořídit tetování, ale neví, zda se jim bude líbit, takže si to na tomto můžou vyzkoušet :-) I já bych si ráda chtěla tyto tetování vyzkoušet ☺ Příjde mi to jako krásný doplněk ☺
    ♦ na gfc tě sleduji taky pod jménem Michaela Kalábová ☺

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Fb stránku lajkujem pod menom Michaela Winczlerová a taktiež aj na GFC
    misel_153@azet.sk
    Tieto tetovania ma inšpirovali hlavne z instagramu,kde trávim dosť času keď sa nudím.Potom na fb som videla rôzne e-shopy na tieto tetovania a neskôr som ich videla aj v kamenných obchodoch..a keďže cez internet je to drahšie kupovať,zvolila som tie lacnejšie z kamenných. Je dobré,že existuje veľa druhov a motívov. A pre mňa osobne niektoré aj niečo znamenajú,mají pre mňa nejakú symboliku. A keď budem staršia určite si dám spraviť tetovanie a tieto tetovania sa stávajú inšpiráciov,aké by som si mohla dať .:)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Metalické tetovania sú dobre zladiteľné doplnky (: Som rada, že sa môže zapojiť (:
    vikiolle.151@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Metalické tetivania sa mi už dlho páčia. Dajú sa pekne zladiť a sú pekným letným doplnkom. Určite by zaujmaliľudí okolo mňa. :) môj email je- zuzi.zidekova@gmail.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Jeeee ^^ Ani nevíš, jakou radost si mi udělala, když jsem se dozvěděla, že děláš Giveawy o tetovačky! Já tyhle metalické tvary miluji! <3 Nikdy jsem je ještě doma neměla, ale vždycky, když někoho potkám s těmito tetovačkami, tak si říkám, že si je musím koupit! Ale zatím jsem se nedostala někam, kde mají tyhle tetovačky tak úžasné jako na téhle stránce, kterou si nám představila. :) Mě se na nich líbí hlavně barva.Zlatá a stříbrná jsou takové "vznešené" barvy! :D Jsou dokonalé na léto, protože samozřejmě v létě máme všelijaké tílka, topy a kraťasy, takže je nám pochopitelně vidět nejvíce kůže.Nejvíc se mi asi líbí takové ty šípy nebo pásky, které když si je dáte na ruku vypadají jak náramky.Prostě se mi líbí jejich design a barvy jsou úplně božské! ^^
    Jsem moc ráda, že se můžu připojit do tvé soutěže.:)
    A doufám, že mám alespoň trochu ještě šanci na výhru, když píšu den před ukončením. :))

    arnoster02@gmail.com
    everythingononepaper.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Like i sledování pod jménem. Lucka Sondová

    Tohle tetování mě zaujalo už od té doby, co jsem to poprvé viděla na blogu. Pak jsem byla na dovolené, kde jsem si chtěla jedno pořídit, ale už mi bohužel nezbyly peníze... Vždy jsem byla fanouškem takových tech tetování ze žvýkaček :D ale tohle je hodně dobrý upgrade :)

    Sondova.lucka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.