Book Haul

Sevaaaaa, kedže včerajší post bol krátky, rozhodla som sa, že dnes napíšem další článok.
Prišli mi nejaké nové knihy a hned' ma napadlo, že by bol z toho dobrý BOOK HAUL.
Ak chcete vidieť, ktorý miláčikovia mi pribudli tak kuknite dalej! :)
Vela ludí mi povie, načo si objednávať knihy, ked' si ich môžte prečítať a vrátiť späť do knižnice.
Ale ak ste taký knihomol ako ja, tak dobre viete, aký je to pocit, mať tú a tú knihu doma. Ten pocit, ked' ju vlastníte, hocikedy si ju môžte vziať do rúk a opäť čítať ale je stále vaša.

Už ked' som si prezerala kníhkupectvá na nete, tak som vedela, že to nedopadne dobree. Moje srdce zaplesalo ked' som uvidela niektoré knižné tituly a... hned' boli v košíku :)

Objednávala som si dve knihy z random stránky na FB a zvyšné štyri z Panta Rhei.
Z PR mi prišli po dvoch týždňov pretože museli doobjednať jeden titul. čakanie sa mi moc nepáčilo, preto mám radšej Martinus.


Mesto nebeského ohňa je posledná kniha z hexalogie Nástroje smrtelníkov.
Kupovať si posledné knihy z nejakých sérii je moja záluba. Páči sa mi a zároveň sa mi chce revať ked' čítam ako niečo končí. Hlavne ked' tie knihy zbožňujem a prakticky som na nich závislá.
Presne takto to je u NS a ja som zvedavá ako to skončí. A určite budem smutná, že to skončilo.

Amnestia je kniha pre deda, ale určite si ju musím prečítať aj ja, príbeh sa odohráva vo väzenskom prostredí.

Karika je klasika a Tma je jeho najnovšia kniha. Je to najlepší spisovatel slovenský, aspoň teda podla mňa a neuveritelne dobré knihy má! Vždy mám strach z nich ale to sa mi páči najviac.

The perks of being a wallflower určite to poznáte, je aj film (ktorý mi tiež prišiel), a počula som množstvo pozitívnych recenzíí na ňu, neviem sa dočkať.

The last song ani neviem o čom to má byť, ale kedže Sparks napísal knihu The notebook (ktorú musím mať, lebo je perfektná) tak myslím, že aj táto bude dobrá! :)

A poslednááááááááá! The Bane Chronicles ani som nevedela, že takáto kniha je, ale ked' som ju objavila ach. Skoro som sa rozkričala :D Magnus ako charakter mi príde úplne najzaujímavejší z Nástrojoch smrtelníkov (a aby som nezabudla, aj môj kocúrik má po ňom meno :D) tak sa nehorázne teším na túto knihu!


----------------

Dúfam, že sa vám dnešný netradičný HAUL páčil! Zaujali vás knihy? Aké ste si naposledy kúpili vy? A akú máte práve rozčítanú? Dajte vedieť! :)

Bibiána

Tags:

Share:

6 comments

  1. Aww :3 Bibi to mi nedělej, potřebuju nejmíň 3 knížky, co sis pořídila. Jinak s tím posledním dílem ze série to máme stejně momentálně dočítám jednu úžasnou sérii a vlastně chci a i nechci dočíst ten poslední díl... :D

    http://kajahasidea.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ale nie toto mi nerob lebo moja peňaženka bude plakať :D D
    Z týchto knih nemám ani jednu ale videla som Film Charlieho malá tajemství (The perks of being a wallflower / Ten, kdo stojí v koutě) a bol totálne megá :D a hrá tam celkom dobrý herec, ktorého mám rada a ešte k tomu aj Emma Watson :) A knihu určite raz chcem skúsiť 😄

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Bane Chronicles a TMI ?! Si môj človek :3 <3

    http://natalie-catchthemoment.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. super knihy!! :) ja si plánujem kúpiť The Notebook. videla som film a bol úžasný. možno niekto nepochopí logiku, že som si najprv pozrela film a potom idem čítať knihu:DD ale tak v knihe sú často detaily, ktoré nie sú vo filme.:3

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.