Yves Rocher - sprchovací gél + 3 laky


Dneska recenzia na novinky od Yves Rocher.
Nechce sa mi tu velmi vykecávať, tak to zoberiem stručne a jasne.
Prišli mi tri laky + jeden sprchový gél.

Sprchové gély z YR mám nekonečne moc rada, pretože nádherne voňajú a cítim ich dlho.
Tento je z rady Naturelle Osmanthus - tá obsahuje gél + toaletná voda
-citronova esencia, výťažok z jazmínu pravého, vôňokvetky + cédrová esencia.

Vôňa je na môj vkus až príliš jemná ale páči sa mi. Tvorca ju popisuje ako "nádych sviežosti a zmyselnosti"
V sprche ju cítim iba ak si dám väčšie množstvo a potom ju cítim iba slabunko oproti iným gélom čo ma trošku mrzí.

Flakon je velmi pekný a recyklovatelný.
Cena 11 eur.


Dalej tu mám spomínané tri laky.
Celkovo YR predstavilo 40 nových odtieňov leta, ktoré vypadajú úžasne.
Nájdete tam všetky možné odtiene od bledo-ružovej po tmavomodrú.

Podla popisu laky majú jemné zloženie, ktoré nepoškodzuje nechty.
Toto môžem potvrdiť.
Taktiež je úpne super, že stačí iba jedna vrstva, čo mi u väčšiny lakov chýba.
štetček je v tvare vejára, prispôsobí sa tvaru nechtu.



Ja som dostala tie dva krásne laky v týchto odtieňoch.
Fialovú farbu mám velmi rada, takže ma to potešilo a hned' som si ho nalakovala a potom som použila urýchlovač zasychania nalakovaných nechtov.
Ten fungoval celkom slušne, ovela lepšie ako napr. taký sprej na zaschnutie od Avonu.
Sklamanie ale bolo, ked' na druhý deň som na pár nechtoch už mala pri okraji lak odlúpený.
Toto je podla mňa mínus. Ked' som si ho dala druhý krát, už sa to na počudovanie neopakovalo.
Lak vydržal 3-4 dni ako tak neporušený.


Dúfam, že sa vám článok páčil. Zaujali vás laky alebo gél? Máte s nimi skúsenosti? Určo dajte vedieť :)

Pekný večer

Bibiána

Share:

3 comments

  1. Ahoj, ten třpytivý lak je opravdu nádherný. Ale ani ten fialový rozhodně není k zahození :) Já mám od Yves Rocher nejradši šampony, hlavně tedy jejich kopřivový. Skvělé fotky, moc se mi líbí pozadí.

    Mám nový blog! Můžeš si vyrobit vlastní eos balzám! Budu ráda, když se koukneš :)
    BO Berries

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som zatiaľ od tejto značky skúšala len balzam, telové mlieko a sprchvý gél, určite by som skúsila aj laky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Od tejto značky som zatiaľ nič nevyskúšala, aj keď je u nás novootvorená predajňa v Auparku ale už si od nich musím naozaj niečo zaobstarať, lebo ich produkty vyzerajú byť super!:)
    SajaFrey Pozývam ťa na svoj blog, na ktorom stále prebieha GIVEAWAY.:)

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.