June favorites l 2015


Dneska som si tu pre vás pripravila moje "june favorites" , je ich fakt máličko (a myslím, že na konci júla ich bude ešte menej).
Neviem ako vy, ale cez leto mi vždy odpadne chuť dať si špirálu/korektor a tak podobne. Ked' je strašne teplo a človek by sa mal báť či náhodou nemá oči cele čierne... nie vd'aka.
Stavme radšej na tú prirodzenosť :)

Ináč, dnešok bol úplne nádherný, ako ste si ho užili? Ja som mala čas na čítanie a večer zašla trošku zašportovať na bicykli s kamarátom šli sme na koniec sveta
Momentálne sedím na terase, slnko mi tu už nesvieti ale je stále príjemne, strašne zbožňujem takéto teplé letné večere! :)
A počúvam Alt j úplne som sa zamilovala do ich piesní, a zároveň patria aj medzi mojich oblúbencov :)

-------------------------------------------


Kraťasy, vzdušné tričká a malé kabelky! Toto všetko velmi oblubujem počas leta :)
Včera som bola na "nákupoch" a pokúpila som si tam strašne pekné kúsky, tak sa objavia v nejakých článok :) (Prípadne ak by ste chceli nejaké väčší HAUL dajte vedieť)


Krém na tvár od Oriflame som si oblúbila moc, má krásnu vôňu a hydratuje mi pokožku na 100% :)
Parfém od Avonu má síce ťažšiu vôňu ale zato velmi peknú kvetinovú.
Sprej od Victoria's secret ste na blogu už mohli vidieť ale opäť ju musím dať do oblúbencov! Jej vôňa mi vždy spríjemní deň.
Modrý lak od Yves Rocher je fakt kvalitný! Mám ho necelý týždeň a prisáham, že vypadá ako čerstvo nalakovaný, príjemné prekvapenie  :)
A posledná malá pomôcka je z Oriflame, je to taká tyčinka proti pupienkom/čiernym bodkám a podobne mi zachránila môj stav na pleti haha. Použite ju ked' sa pupienok začne tvoriť a na druhý deň zmizne :)


Kniha, ktorú práve čítam je druhá časť zo série Viroza od famoznej spisovatelky Kathy Reichs, ktorá píše scenár pre seriál Kosti.
Ladová káva nesmie chýbať počas horúcich dní.
čierne okuliare sú moje "must have" avšak som si ich dnes trošku pokazila, tak dúfam, že sa to bude dať opraviť ináč môj život nebude mať zmysel.
Peňaženka, ktorá sa mi vždy zíjde pokial so sebou nechcem ťahať tú mojú velkú. Jediná chyba je, že sa mi tam nezmestia karty, ale to riešim trošku ináč, mám osobitnú malú knižku na ne.


Velmi som si oblúbila tieto "platené tašky, ktoré sú praktické na leto :)


Fotiť si všetko možné, to je také moje.


Oblúbené pesničky :)
The nights je podla mňa úplne perfektná, ktorá ma nakopne ako nijaká iná,
 Lana je klasika a Cheerleader mi pripomína naše umývanie riadu na chate, ked' sme ju slušali:)
(Nika Ada čaute:D)

--------------------------------

Toto by bolo na dnes asi všetko!
Ktoré veci patria medzi vašich oblúbencov? Dajte vedieť:)

Bibiána

INSTAGRAM

Share:

4 comments

  1. Hej občas si zašportovat je fajn aj s kamarátom; ) Moje obľúbené produkty moc nerozdelujem na mesiace skôr keď to používam a vyhovuje mi to tak to ten čas používam (Dúfam, že si ma pochopila :D)😃😃A k hudbe úplne zbožňujem Lanu :3 To je proste srdcovka.... Tento komentár je asio ničom ale dúfam ze aspoň trošku potešil :)
    Užívaj prázdniny a pekný zvyšok dňa;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám rada tu ľadovú kávu :-) A to tričko sloníkové je skvelé :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc pěkný článek, HAUL bych nadšeně přivítala!! :))

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.