Myšlienka

Nedávno som na weheartit-e natrafila na takúto myšlienku a hned' ma úplne zaujala.
Tak som sa rozhodla trošku ju rozviesť a napísať o nej článok!:)
"život je zbierkou momentov"

súhlasíte s tým alebo nie? 
Pretože ja určite na 100%. Ani nechápem ako som doteraz na takým niečim nerozmýšlala.

Niekedy mám dojem, že ludia si momenty nevážia a pokladajú ich za niečo čo tu bude vždy, nedávajú im velkú dôležitosť, nevšímajú si ich.
Väčšinou to pokladajú za niečo nezaujímavé a prednosť dávajú iným veciam.

Na mojom blogu môžte nájsť článok recept na šťastnejší život? Tešte sa z maličkostí! onedlho výjde druhá časť, lebo články tohto typu ma hrozne bavia.
A aj ten dnešný je recept na šťastnejší život :)

Momenty.

Môžu trvať iba chvíločku, avšak sú velmi cenné. Ak si ich začnete viac všímať, objavíte v nich to skryté čaro, ktoré uvidíte ako vás poteší.
Tieto momenty môžu byť u každého rôznorodé.
Napríklad u mňa sú takéto.
Strašne zbožňujem tie chvíle, ked' teraz cez leto v noci mám otvorené okno a ležím v posteli. Niekedy počúvam ako zahúka sova, alebo čujem ako niečo prechádza po tráve a tá zašuští.
Ked' je spln a ten osvetluje moju izbu. Potom idem ku oknu a len tak som v ňom a pozorujem nočnú tichú krajinu. Niekedy si predstavujem aké by to bolo kebyže musím žiť sama na mesiaci och tak osamelé
Som vonku s mojimi najbližšími a strašne sa smejeme na veci, ktorá pre nikoho nie je smiešna len pre nás. Takéto momenty sú proste nádherné.
Niekedy ked' idem po ulici a niekto sa na mňa usmeje (nestáva sa to často a práve preto si to tak cením)
Ked' kúpim mamine nejakú drobnosť a ju to poteší, ten záblesk úsmevu! ♥

--------------

Mohla by som ich tu vypísať ešte xx ale to nechám na vás! :) Napíšte mi do komentáru vaše oblúbené momenty. Niečo čo vás potešilo v tú a tú chvílu.

-------------

Do môjho denníka nato určeného si takéto veci vždy zapisujem a je fajn po nejakej dobe si to prečítať znova a znova sa ocitnúť späť v čase. Preto aj vám radím, spravte si aj vy niečo také :)
Nemusíte si tam každý deň zapisovať všetko čo sa vám stalo, ale len nejaké myšlienky, niečo čo vás zaujalo.

Nezabudnite, momenty nás robia šťastnejšími, tak im pripisujme väčšiu dôležitosť, sú to chvíle, ktoré nám nikdo nevezme.

----------------

To by bolo na dnes všetko! :)
Nechcem sa tu zbytočne rozpisovať, ked' to dokážem napísať do pár riadkov haha :)
Určite nezabudnite odpovedať na moju otázku! :)

Uvidíme sa pri dalšom  článku!:))

Bibiána



Share:

2 comments

  1. Hej hej :) momenty sú najkrajšia vec v živote :) vedia ťa posilniť, rozosmiať a možno niekedy aj roplakaţ :) Tiež milujem ked sme s kamarátmi vonku a niekto niečo povie a strašne sa smejem aj ked to nieje vôbec vtipné :D
    Mám taký zápisník aj vďaka raz tvojmu článku ako si zapisuješ určité časti, citáty ... z kníh .. presne toto som spravila a som ti naozaj vďačná za tento nápad :)) ^_^
    Milujem ked sú tam veci čo ma najviac zaujali a môžem si ich len tak prečítať a spomýnať na určité MOMENTY ktoré mi ich pripomýnajú ^_^

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten výrok je pravdivý, myslím si, že človekbez tých správnych aj nesprávnych momentov by nemal na čo spomínať a možno ani nemal priateľov, pretože každého sme stretli v určitom momente, aj keď nám bolo dané, že nás možno ten človek zraní, v tom momente to tak osud chcel, nie?

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.