Sit and talk


Letné večery a prechádzky.
Táto kombinácia patrí medzi moje najoblúbenejšie.
Slnko už nepripieka, skôr tak zaspato zapadá, všetko je také čulejšie.
Prechádzky jednoducho k tomu patria.

Počas posledných dvoch dní sa mi podarilo vytiahnúť brata na bicykel a výjsť na priehradu.
Tá naša priehrada je také moje oblúbené miesto.


Sadnete si kde chcete, z vody na vás fúka príjemný vietor, ktorý sa vám hrá s vlasmi a máte nádherný výhlad na prírodu a môj milovaný Rozsutec.
Je to super miesto na rozmýšlanie, utriedenie si myšlienok ale aj miesto na rozhovory.
ach, tie rozhovory dávno s niekym kto ma chápal

Väčšinou ked' sme tam okolo 19:00, priletí tam strašne vela vtákov a lietajú nám ponad hlavami.
To je neskutočne super, netuším prečo, ale v tom momente sa cítim slobodne a uvolnene.
A tak ich len sledujeme a sledujeme.




O takýchto veciach má byť leto :)
O spontánnych nápadov na výlet - nemusí to byť nejaký velký stačí takýto maličký.
Len si nájdite pekné miesto a vypnite, zahodte problémy. Ak chcete, rozmýšlajte len nad niečim pekným čo vás teší :) Alebo tiež niekoho vytiahnite von. Obnovte staré priatelstvá, skúšajte nové veci a majte spomienky, na ktoré si budete pamätať.
Nech toto leto patrí medzi vaše najkrajšie :)

Od tohto týždňa čo príde ma čaká celkom vela vecí, na ktoré sa neskutočne teším, pretože už vidím aké krásne spomienky z toho budem mať :) A nemôžem zabudnúť na moje narodeniny, ktoré sú už o týždeň a deň. Neskutočne ten čas letí a ja si vravím, že najradšej by som bola stále takáto, zastavila sa na 16-tke alebo 17-tke :) teen
Taktiež odchádzam do Bratislavy na týždeň a neskutočne to bude dobré!:)

Aké máte plány vy? Kludne sa zverte s nimi, rada si ich prečítam! :)
A nezabudnite mi napísať ako trávite leto a aké krásne "adventures" ste už zažili :)

Bibiána

PS. Určite sledujte môj instagram, kde sa s vami delím o rôzne fotky ♥






Share:

7 comments

  1. Moc pěkný článek a fotky. Souhlasím s tebou, přesně o takových věcech by mělo léto být :)
    http://lifestyleoptimist.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi pekné fotky a plány :D Ja plánujem ísť do Tatier a inak nič moc :D
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Presne tak :-) Sadnúť si kľudne aj na záhradu, opaľovať sa a tešiť sa teplu, to je leto :-) Ja sa s mamou tiež niekam chystám čoskoro :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pekné fotky, ja nemám na tieto prázdniny naplánovanú žiadnu dovolenku. Ja pracujem, priateľ pracuje a nikdy nemáme voľno v rovnaký čas :D takže na dovolenku plánujem ísť tak spontánne, proste sa jeden deň zbaliť a vypadnúť no ešte neviem kam TheBookLady

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tento článok je veľmi pekný. taký pozitívny:)) ja milujem spontánne výlety, ako si už spomínala v článku. to je na lete najlepšie. a nie len na lete, ale stále! :3 dúfam, že si leto užívaš, ako sa len dá:)

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.