This night


Dnešný článok bude takou zmesou všeličoho.
Uvidíte tu "outfit", ktorý som mala na najväčšom letnom žúre Dohoda + nejaké fotografie z toho.
Nebudem sa tu asi vela vykecávať, pretože v tomto teple sa môj mozog podivne vypne a mne na um neschádzajú žiadne normálne vety haha.



Tričko - Lidl
Lace bra - Sheinside
Náhrdelník - Koton
Kabelka - Koton
Kraťase - Lidl (Brutálne sa mi odtial páčia veci)
Converse

Strašne moc dobre sa mi v tomto chodilo, tancovalo, je to taký vzdušný outfit vhodný na leto a letné večery.



Kabelku som si nehorázne zamilovala, vypadá úplne perfektne a zmestí sa do nej vela vecí.




Dohoda sama o sebe bola úplne super. Zišli sme sa skvelí ludia ( ;) ) a tak o zábavu bolo postarané.
K tomu úplne parádna hudba ako Katka Knechtová a HEX, ktorých ja úplne milujem a čakala som len a len na nich.
Bolo perfektné ako sme spolu všetci spievali pesničku Ked' sme sami.
Spala som potom necelé štyri hodili a ráno vstávala o 7 ale enegiu mám teda na rozdávanie!

Btw. všetky tieto fotky ste mohli vidieť na mojom instagrame kam sa určite chodte pozrieť, ak vás zaujmú fotky určite ma folownite ♥

Dúfam, že sa vám článok páčil! Boli ste aj vy už na nejakom tohtoročnom letnom žúre? Chystáte sa?
Uvidíme sa pri dalšom článku, papa

Bibiána

Share:

6 comments

  1. Jéé :) Takýto článok mi tu už trošku chýbal :) Vždy som chcela íst na nejaký festival ako je Pohoda alebo take niečo, lenže moji rodičia ma tam nechcú pustiť :( Nevadí verím že sa mi to niekedy podarí :D Hej asi niekto povie, že Lidl to je nejaký fake alebo ták ale nájdu sa tam niekedy naozaj kvalitné veci ;D Ale mne sa nikdy nič neujde :( :D Ták to by bolo asi všetko :)
    P.S. Ešte som ti nepochválila nový dizajn (alebo ako to nazvať) článku ;) Vymakané :D Okej prajem ti pekný zvyšok teplého naozaj teplého dňa :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ked' budeš staršia tak sa tam dostaneš určoo :)
      Dík mooc ♥ ♥

      Odstrániť
  2. Ja som akurat včera bola na Welcome summer v Prievidzi a ti poviem, takú párty ako urobila Helenine oči nerobí nik! Skvelo skvelí boli a ak budeš mať niekedy tu možnosť ich vidieť, tak určo choď, neolutuješ :)
    Ja som bola minuly rok na Dohode a aj tento rok sa chystam :) Tak hadam bude tak super ako hovoríš! :)
    Taktiež idem s frajerom na 3-dňový fest na Duchonku stanovat, tak sa celkom teším ale zároveň tu je aj adrenalin, pri toľkých opitých ľuďoch :)
    Každopádne uži si toto leto ešte najviac ako sa dá! :) Festivaly su super vec
    P.S.: Neviem či je to nahoda alebo nie, no Danielle Peazer mala akurat podobny outfit na Wireless feste :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Helenine oči tam boli tiež haha, ale na tých som bola len kratko! :) Stanovačku si uži, to máš super! :) ... Hmm, Danielle nesledujem takže nahodaa :)
      Dikičko aj ty si uži leto :)

      Odstrániť
  3. Muselo tam byť užasne :-) A krásny outfit si zvolila :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tiež so chcela isť na Dohodu ale nakoniec som nešla :D dúfam že si si to tam poriadne užila;)

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.