August Favorites


Dneska tu mám pre vás mojich oblúbencov za mesiac August :) 
Tento mesiac bol úplne super, mám kopu zážitkov - výlet v Tatrách, Bratislave, Košice a podobné malé výletiky podniknuté s mojimi najbližšími priatelmi :) Tak velmi nechcem aby sa leto skončilo ale už sa to pomaly blíži.
Nebudem sa tu zbytočne vykecávať a ideme na článok :)

Začnem z lava balzamom na vlasy, ktorý som si kúpila narýchlo lebo som už nejaký potrebovala.
Tento hodnotím ako stredne dobrý :)

L'Oreal voda na tvár - v kombinácii s peelingom a čistiacim gélom je to niečo ako "super trojka" haha a moja pleť je vyčistená :)

Od Yves Rocher tu mám toaletnú vodu s vôňou zeleného čaju, ktorý ja úplne zbožňujem :)
Väčšiu recenziu nájdete --TU--

Najčastejšie som používala krém od Ziaja a na ňu som napísala recenziu --TU--


Balzam od The Body Shop, ktorý je fakt neskutočne super a počas jesene, ked' budú moje pery najvysušenejšie sa určite bude 100%-tne hodiť :)


Lak od Essence, ktorý mi vydrží aj týždeň skoro úplne nepoškodený! :) Nádherná tmavo-červená farba!



Môj prvý bronzer. Nemôžem povedať, že viem úplne s ním robiť ale učím sa to haha! A velmi som si ho oblúbila, teším sa aj na nejaké dalšie aby som to mohla porovnať. Stál niečo okolo 2-3 eur, čo je super cena a je aj slušný :)


Za najoblúbenejšiu knihu považujem túto od Dana Browna, ktorú som najprv nechcela čítať ale vôbec to nelutujem, a prečítam si určite aj dalšie! Perfektný príbeh, opis postáv a hlavne miest! človek si to vie úplne predstaviť :) 
Celá recenzia --TU--



No a na koniec tú máme fotky. Milujem fotenie, milujem fotiť všetko okolo seba a zachytávať rôzne okamihy.. A takto si ich ešte viac zvečním, uložím do albumu a viem, že sa mi nikdy nestratia. 


Dúfam, že sa vám článok páčil! :) 
Ktoré produkty/činnosti a podobne patrili medzi vašich favoritov? Dajte vedieť a uvidíme sa pri dalšom článku! :)

Bibiána

Share:

10 comments

  1. Supr clanek :) Ta mala skrinka je nadherna!
    http://nellylove99.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super článok :) Ja mám rada fialový lak takto v Auguste :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten miss sporty bronzer používám už strašně dlouho, je super :)

    Simply Janet

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to je super potom! :)

      Vd'aka za každý komentár ♥

      Odstrániť
  4. velmi pěkný článek :) máš krásné fotky a ten lak mám taky a je super :)
    http://whimsiccal.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc pěkně napsaný článek, já si poslední dobou oblíbila hlavně Tea Tree olej a korektor s houbičkou od Maybelline, protože moje pleť mi teď tak trochu vyhlásila válku :D:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten lak je úžasný a bronzer vypadá báječně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Infermo si už konečne musím prečítať!! Ten lak má dokonalý farbu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Lak od Essence je krásny, tiež ich mám veľmi rada, rýchlo uschnú a farby sú sýte, takže stačí jedna vrstva. No a na Inferno sa tiež chystám, od Dana Browna som čítala Digitálnu pevnosť a Da Vinciho code, všetky po anglicky, ten autor má úžasný, osobitý štýl, ktorý sa len tak nevidí, píše pútavo od prvej strany po poslednú. Som rada, že som našla niekoho, kto zdieľa moju vášeň pre tohto autora.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.