Bye bye summer!


Dneska je posledný deň augusta - poledný deň prázdnin (zajtrajšok je už taký, no...) a ja nemôžem uveriť ako to všetko rýchlo ubehlo.
Minulé letá sa neskutočne tiahli, to isté každý deň a poviem vám úprimne, na konci som sa vždy už tešila na školu.
Tento rok tomu bolo úplne ináč a ja som si položila otázku, prečo?
Pretože toto leto bolo najkrajšie aké som kedy zažila a ja nechcem aby skončilo.
Tomu však nezabránim a tak musím- vlastne všetci musíme- prijať fakt, že škola je už pred nami.
Trošku sa pochválim, čo som už písala na mojej fanpage, že moje prázdniny budú predlžené o 10 dní, lebo v piatok odchádzame s triedou na plavecký do Chorvátska. Vôbec niesom zbalená, akurát som si dneska napísala zoznam vecí čo mi bude treba, a nekonečne sa teším! :)

V tomto článku chcem viac-menej zosumarizovať moje zážitky s leta,  všetko čo ma počas neho potešilo a podobne:)

------------------------------------------------

Júl

Začal v pohode, s partiou sme išli na dohodu do žiliny, kde bolo perfektne a Hex skupina bola brutálna! Ked' sme samii



V podstate, na mojom instagrame som pridávala fotky z každej akcie, tak to určite mrknite! :)



Užívanie si tohto riadne horúceho leta - kúpanie sa a podobne! ♥


Zároveň som v júli vyriešila jednu úplnú nezmyselnosť, pri ktorej som skoro prišla o niekoho na kom mi velmi záleží





Nesmiem zabudnúť na také mini-výlety na priehradu, aj s mojím bratom, kde sme sedeli do západu slnka, neskutočne príjemný pocit, klud a ticho! :)

Aj také tie "deep talks" patria k letu alebo vlastne ku každému ročnému obdobiu - ked' vám ta konverzácia aj niečo dá a dotyčný vás pochopí


1. návšteva Tatier s mojou kamarátkou Ad'ou ♥ , ktorá bola super, videla som toho vela nového a myslím, že sme si to obe príjemne užili :)







Predčasná oslava mojich narodenín s partiou, kde bolo perfektne! Rozhovory do 4 ráno pri ohni!






A krásne darčeky som dostala! :)



AUGUST



úplne nádherné prechádzky! Slnko vždy tak krásne zapadalo, och, prajem si tam byť znova! Ale jesenné budú ešte krajšie :)


No a určite všetky tieto krásne fotky si dám vytlačiť a šup do albumu! :)



V auguste som sa začala omnoho viac venovať foteniu, a dúfam, že uvidíte časom zlepšovanie sa a zlepšovanie. Vela nových rád som dostala po návšteve Bratislavy, ktorá tu bude za chvílu





Druhá návšteva Tatier, tentokrát s mojimi rodičmi! Boli sme v nádhernom penzione, na nádherných miestach.. Bol to skutočne taký relax a oddych :)

Hned' na druhý deň som išla do Bratislavy na týždeň k tete...




Obrovská pohoda, a velmi vela rád som si odtial odniesla, čo som neskutočne rada.

Počas toho týždňa som sa stretla s kamarátom, a vymysleli sme si velmi neobyčajný trip na ešte neobyčajnejšie miesto.

Všetky fotky tu an unusual trip


Dokonca som stihla v BA aj výstavu Titanic o ktorej som básnila ešte celý týždeň! kedže ja úplne milujem ten film a celkovo je Titanic velmi zaujímavý Perfektná výstava, ak budeme mať príležitosť, určite sa tam chodte pozrieť, vôbec neolutujete! :)

Viac fotiek z výstavy tu - výstava Titanic


Po takejto chodbe som kráčala! Ešte to tam všetko aj hučalo ako v Titanicu.


Potom som zopár dní bola konečne doma, a neskutočne som si to užívala strašne mi to tu chýbalo

Nasledovala chata s ludmi, ktorých zbožňujem a nasmiali sme sa nenormálne:)



Po roku som sa opäť stretla s mojou najkrásnejšou najlepšou kamarátkou, s ktorou sme sa spoznali cez jednu hru na fb pred niekolkými rokmi. A aj ked' sme sa videli iba 2x v živote, je to skutočný poklad a ja jej môžem povedať o hocičom a nenechá ma v štichu nikdy! :)


Aha s kým máme fotku! :)


A je skutočne nadaná!


Hlohovec :)

Výlet do Košíc, kde bolo znova perfektne a mocne sme si to užili :)

Viac fotiek košice


Ujo sa tvári, že nás nepočúva:)








V sobotu sme poctivo oslavovali meninky našej Nikuškyy:)



No a včera boli v meste hody, kde sme sa tiež pekne zabavili! :)


Príliš vela ladovej triešti:)





Och,a mám strašnú zálubu vo fotení takýchto nápisov, kresieb na stenách! Ešte ked' to má nádhernú myšlienku.


--------

To by bolo všetko! :)

Dakujem všetkým tým, čo sa podielali na tom, aby toto leto bolo jedno z najkrajších! Neskutočne vás zbožňujem a dúfam, že aj dalšie budú také! ♥

A dúfam, že aj vy ste ho mali pekné:)
Určite mi dajte vedieť, akú najkrajšiu skúsenosť/zážitok máte z tohto leta! :)


Bibiána

Share:

4 comments

  1. Jé, se máš s tím chorvatskem ! :) jinak krásné fotky ❤
    denissebeauty.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Závidím ti to Chorvatsko! :) Krásné fotky, taky mi léto strašně uteklo, ale to mi vždy uteklo každé :D
    Mým nejlepším zážitkem léta byl jednoznačně poslední víkend srpna :)

    http://ilyfuhull.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. wua, tá výstava Titanicu musela byť skvelá :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zažila si krásne leto ako vidím podľa fotiek :-) A každé leto bohužiaľ zanechá niekedy aj nepekné veci...

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.