I'm back!


Zdravas!

Skoro po týždni sa opäť ozývam a viete čo? Už mi blogovanie trošku viac chýbalo! :D
Ale kedže som unavená z cestovania, tak sa mi nechcelo nič extra špeciálneho fotiť a ani vymýšlať či písať niečo zdlhavého.
Tak som sa rozhodla len nejak zhrnúť čo sa stalo za posledné dva týždne, čo som zažila a priniesla si z "ciest", ako sa mám, aké je leto a podobné veci.
Ak vás takýto článok nebaví tak sa prekliknete dolu, kde si nájdete darček špeciálny len pre vás ktorým sa to nechce čítať

-------

Na 4 dni som bola v úžasných mojich milovaných Tatrách!


áno, preto tu hodím fotku z  Važeckej jaskyne


Kde bolo mimochodom úplne super a tentokrát som tam bola s rodičmi :) Dúfam, že sa tam dostanem už čoskoro. Video mám už skoro dostrihané a skúsim ho dať na yt. A taktiež na blogu http://skymou.blogspot.sk/ (ktorý určite čeknite, pretože tam pribudli fotky) pridám nejaké z Tatier ked' budem mať čas.


Dalej som bola v Bratislave pri tete na týždeň. Musím uznať, že BA nie je až tak zlá ako som si myslela :D Velmi sa mi páčili staré uličky, Staré Mesto a dúfam, že aj tam sa čoskoro vrátim. Na blogu budú určite fotky!
Program cez týždeň som mala celkom nabitý :)
Kúpanie sa, potom som sa stretla s kamarátom a zrealizovali sme "šialený" plán - návšteva nedokončenej nemocnice, ktorá je obrovitánska a chvílami nám to pripadalo ako z hororu 
Myslím, že aj o takýchto netradičných výletoch je leto haha :)

Vo štvrtok som navštívila v Inchebe výstavu Titanic (tí čo ma sledujú to určite vedia, zaspamovala som celý instagram haha.
Bolo úžasne. Milujem Titanic, jeho príbeh. Myslím, že nás poúča o vela veciach ako - prírodu my nikdy nepremôžeme, ale aj o láske, ktorá vedie až za hrob.
Fotky nájdete ---tu---
Dokonca sme prechádzali cez chodby ktoré vypadali ako priamo z lode!


Musím povedať, že toto bol jednoznačne jeden z najväčších zážitkov tohto úžasného leta!
Taktiež som mala v BA možnosť rozprávať sa s profesionálnym fotografom, ktorý mi nesktočne ale že neskutočne pomohol!

Medzitým som vela rozmýšlala o všetkom možnom a prišla som na jednu vec.
Odteraz sa budem venovať len veciam, ktoré ma bavia a budem sa snažiť zlepšovať.
To dúfam, že uvidíte časom aj na blogu skymou, kde dúfam, že fotky budú čoraz lepšie.
A ak naberiem odvahu, tak vo februári by som mala fotiť velkú udalosť, o ktorej stále uvažujem.
Ale ako povedal ujo fotograf, prečo niečo také neskúsiť!
To si zapamätajte aj vy :)


Z BA mám dojem, že som prišla nabalenejšia ako predtým. Kúpila som si dve knihy a nádherný doplnok. Ale riešim dilemu, je to veverička alebo myška? Lebo... akoby držala oriešok! :D


Taktiež dakujem tete a ujovi, že mi dali takúto hrubú "brožúru" alebo ako to nazvať, a aj za celý úžasný týždeň. Velmi ma motivovali urobiť isté rozhodnutia, ktoré môžu ovplyvniť aj môj život a ja teším na ich zrealizovanie. Občas mám pocit, že som odtial prišla ako trošku iný človek haha.



Z BA budú fotky taktiež na blogu!
Tento týždeň čo príde mám pre vás prichystané nejaké tie recenzie ale aj iné zaujímavé články, ako aj kecacie, motivovacie a podobne, máte sa načo tešiť! :)
žiadne "back to school"!!! ved sú prázdniny, čo všetci s tým otravujú ;)))

Ak máte viac otázok píšte do komentárov alebo na ask


Bibiána

PS. lenivci, žiadny darček pre vás! :D

Share:

4 comments

  1. Tiež milujem Tatry, majú v sebe určité čaro prírody. :) Takže sa teším na fotky, na druhom blogu ;) Výstava Titanicu musela byť určite očarujúca a krásna. Za tieto prázdniny ako vidím si toho pobehala naozaj dosť ;) To ja sa môžem hanbiť :DD A myslím, že ten doplnok je myška, lebo nemá taký chvost :DDD Ale kto vie ;D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pekny clanok aj fotky:)) /neprisla som na to, ci je to vevericka alebo myska, damnn/. tesim sa na dalsie clanky:3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Opet super clanek a uzasne fotky jako vzdy. ^^
    http://nellylove99.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vidím, že máš krásne leto :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.