Prírodný balzam / recenzia


Rada skúšam nové produkty od neznámych značiek a preto som bola zvedavá čo porobí s mojimi vlasmi tento prírodný balzam.
Balzam mám zo stránky bezvavlasy.sk kde nájdete nespočetne vela produktov na vlasy od rôznych značiek. Výber je teda velmi pestrý čo poteší nejednú z nás a ani ceny nie sú prehnané.

Moje vlasy sú občas ako "bez života" z čoho som vôbec neni spokojná. Ale poznáme to, raz sa nám zdá, že naše vlasy sú krásne a vyživené s leskom a inokedy by sme radšej ani von s nimi nevyšli.

Oficiálny popis balzamu hovorí, že obsahuje vysoké percento Aloe Vera, Argánový olej a Keratín.
Tieto zložky dodajú Vašim vlasom lesk a pružnosť. Silikonové proteiny obalujú vlas a tým ho chránia pred vonkajšími vplyvmi, vitamín E, keratin a dalšie prírodné zložky obnovujú vlasovú štruktúru a pomáhajú vlasom proti predčasnému starnutiu.

Produkt som testovala asi dva týždne a môžem úprimne povedať, že už od prvého použitia ma príjemne prekvapil a moje vlasy sa mi zdali zdravšie, lesklejšie a boli viac vyživenejšie.


Balzam sa aplikuje do končekov vlasov a stačí len malé množstvo, čo je neskutočne super, pretože vám vydrží strašne dlho pri svojich 200 ml. Potom necháte účinkovať 2 minúty a opláchnete.

čo sa týka vôňe - je to taká typická vôňa balzamov no to som pomohla
Dalšie plus je otváranie, ktoré je praktické a máte istotu, že cely určite vyminiete.

link na balzam CLICK

Určite ho odporúčam, a mal by ho vyskúšať každý, kto má občas také malé problémy s vlasmi ako ja :)

Ako ste natom vy a nové produkty a značky? Rady ich skúšate alebo si kupujete len overenú klasiku?
Určite mi dajte vedieť a my sa uvidíme už čoskoro pri novom článku! :) ♥

Bibiána

Share:

2 comments

  1. Krasna recenze :)) jeste jsem o nem neslysela
    http://nellylove99.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pekna recenzia:) ja vzdy skusam nejake nove veci, pretoze mi malo ktore produkty /hlavne na vlasy/ vyhovuju. ked uz najdem nieco, co im vyhovuje, tak sa toho drzim:D:)

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.