Summer tips/tricks + giveaway winner


Leto je v plnom prúde tak som si pre vás prichystala zopár trikov, ako si leto spríjemniť, ako dodržiavať pitný režim počas leta, ako sa osviežiť či ako si ušetriť peniaze na letné výpredaje, ktoré začnú hlavne na konci augusta.
Taktiež na konci článku bude vyhlásenie výhercu giveaway

Predtým ako sa pustíme do článku si určite pozrite najnovšie fotky na mojom druhom blogu (kde dávam fotografie čo fotím) 





Určite si ich pozrite! :)

-----------------------------------------------

1. Dodržujte pitný režim!

Našla som jednoduchý spôsob ako to dodržovať.
Do izby si zoberte velký džbán s vodou (najlepšie by bola čistá, ale ja som si dala sirupovú)
Tak budete mať na pamäti, že by ste mali počas tohto tepla vela piť.



----------------------------------------------------------

2. Ako sa osviežiť

Potrebujete len nejakú nádobu zo spreja (moja je z Avonu, vyminul sa mi sprej na vlasy), do ktorého nalejete vodu a voilá, osviežovač je na svete :)




------------------------------------------------

3. Našetri si!

Občas si poviem ,že "idem šetriť". Dobre všetci vieme ako to dopadne. Tak som rozmýšlala, že bude najlepšie mať takú pokladničku z ktorej peniaze vytiahnem jedine, že ju musím rozbiť alebo nejak inak ťažko otvoriť.
Vymyslela som si takú "home-made" pokladničku z plechovky z piva, zväčšila trošku otvor na peniaze a už sa mi to tam pomaly zaplňa a viem aj, načo si budem šetriť.



-----------------

Ktorý z trikov sa vám najviac páčil a aj ho možno využijete?
Máte nejaké tie svoje aj vy? Podelte sa s nami o ne! :)

Výherca giveaway


Gratulujem! ♥
Nejaké dalšie giveaway budú určite tak nesmúťte! :)

------------------------------

A ešte jedna podstatná informácia ako to bude v nasledujúce dni.
Zajtra odchádzam do Tatier a som tam až do nedele.
V nedelu by som chcela doma stihnúť dať fotky na blog skymou z tohto výletu ale neviem ako to stihnem.
V pondelok odchádzam na týždeň do Bratislavy a ešte neviem či si beriem so sebou notebook :)
Kebyže áno, tak sa posnažím pridávať aj odtial! :)

Užívajte si leto kým sa dá! :)

Bibiána


Share:

3 comments

  1. vsetky tipy su super, asi zrealizujem ten s tou pokladnickou^^ a vyherkyni gratulujem:))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máý moc krásné fotky! :)...hezky zaostřené! :)

    everythingononepaper.blogspot.com
    -probíhá i GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.