Travel Bag Essentials


Som späť z Tatier ale hned' sa aj balím do spomínanej Bratislavy a tak som si odfotila nejaké moje produkty, ktoré nesmú chýbať v mojej kozmetickej taštičke. Ale zaradila som tu jedine tie, ktoré sú určené na starostlivosťo telo a podobne pretože z dekoratívnej kozmetiky si nosím iba balzam, tiene na obočie a čierny ceruzku.



- dámsky dezodorant - má velmi zaujímavú vôňu, už by som si ho ale asi nekúpila, lebo existujú podla mňa aj lešpie
- šampon - tentokrát som si vziala tento pretože všetky moje ostatné majú zbytočne velkú flašku/nádobu a ja sa snažím šetriť miestom
- opalovací krém, ktorý využijem najmä na kúpaliskách a na horách
- olej na vlasy - bez neho si neviem predstaviť život, zakaždým po umytí vlasov ho používam a neviem si ho vynachváliť
- o balzame na vlasy a kréme na ruky bude samostatná recenzia
- sprchový gél od Yves Rocher o ktorom som o ktorom som písala TU a už je ho tam máááličko :)
- čistiaci gél na tvár, tento je na "stressed" tvár, obsahuje malé gulôčky a môžem vám ho velmi odporúčiť! :))


------

Aké kozmetické produkty sa nachádzajú vo vašej travel bag? :) Dajte určite vedieť! :)

PS. na skymou blogu sa počas týždňa objavia fotky z Tatier a strihám aj video odtial! :)


Share:

3 comments

  1. Pekny clanek :))
    http://nellylove99.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Podobný článok plánujem už dlhšie, tak sa naň veľmi teším. V mojej kozmetickej taške nesmie určite chýbať zmatňujúce obrúsky.

    Cornelia

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten šampón od Avonu akurát používam :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.