Wardrobe


Rozmýšlala som, že napíšem článok "July Faves" ale viete na čo som prišla? že v podstate používam každý mesiac skoro to isté :D A dekoratívnej kozmetiky mi ubúda ale nepribúda. 
Celkom ma to teší, aspoň ušetrím na iné veci, ked' si ja nepotrebujem kupovať rôzne makeupy, špirály a podobne, haha.
Ešte vám chcem pripomenúť predtým ako začnem s dnešnou témou pre dnešný článok, aby ste sa zapojili do giveaway o metalické tetovanie podla vlastného výberu kde sú podmienky úplne jednoduché! :) Výhercu vyberám v stredu.

----------------

Dnešný článok venujem kúskom oblečenia, teniskám či doplnkám, ktoré som si oblúbila za posledné obdobie. 
Sú to podla mňa fešné-pohodlné kúsky - charakteristické pre môj šatník.
Prevládajú tu hlavne tmavé farby ako čierna, modrá a zároveň si uvedomujem, že u mňa by ste svetlé farby ako žltá,ružová, oranžová hladali len márne. ak nerátam jedno velmi vtipné ružové tričko, ktoré som dostala na narodeniny






Osobitne mám pre vás odfotený každý kúsok + obchod kde som ho kúpila.

-------------------------


Neskutočne príjemná kvalita a nápis, ktorý ked' je aktuálny počas školského roka, ma vždy poteší.


Blúzka z F&F, ktorú som si neskutočne oblúbila,je to taký elegantnejší kúsok, ktorý mne v šatníku fakt chýbal. Taktiež má príjemný materiál ako všetko čo tu dávam haha, potlač je velmi pekná.




Ako len ja milujem tričká, ktoré sú vpredu krátke a vzadu dlhšie!


Jednoduché tričká s nápisom, to je moje :)



Ani neviem, ako mám toto poriadne nazvať, ale hned' ma to zaujalo a úplne dá takú "inú šťavu" šťavu? :D celému outfitu :)


Táto je z Tally Weijl, len som to tam zabudla pripísať.




Tieto topánky na plnom opätku ráda kombinujem s tou blúzkou z F&F
------------------------------

Dúfam, že sa vám článok páčil! :) Ktorý kúsok z dnešného článku sa vám páčil najviac a prečo? :)

Bibiána

instagram - kto chce býť 200. folower? :) Pridávam tam každý deň fotky!

Tags:

Share:

9 comments

  1. Mě se hlavně líbí ten stojan na oblečení. A kabelka z Tally je super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super článek a napad! :)) Hrozne se mi libi ty tvoje fotky. Cerne adidasky jsou hrozne hezky ^^. Jinak se mi moc libi to tricko s nápisem "Hello Friday" ;)
    http://nellylove99.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kabelky sú super a tie adidasy tiež:) rozmýšľam že aj ja urobím niečo také takže každopádne si ma inšpirovala:)
    byEmber

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásne trička :) hello friday tričko som si dala vyrobit cez shirtinator ani som nevedela ze v croppe majú také :( je pravda ze som tam dlhsie nebola, a musim to napraviť :/
    www.danycuks.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pekný šatník:) mne sa najviac páči "Hello Friday" tričko :)
    http://houseoftheweirdness.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. to tricko hello friday je super! :) tiez mam rada taketo nejake vtipne tricka:D:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. V Croppu maj super trička, musím tam mrknout :) A takovýhle věšák taky potřebuju! :D

    Simply Janet

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tá čipka je úžasná, mám taký podobný sveter či ako to nazvať a pôsobí to neskutočne elegantne, čipku mám veľmi rada, už mi hádam len šaty chýbajú do zbierky.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.