Ziaja Hand Cream


Donedávna som od značky Ziaja nevlastnila žiadny produkt a už na viacerých blogoch som našla vela recenzií, ktoré ma ešte viac lákali mať nejaký produkt od tejto značky, vyskúšať ho a posúdiť či bol dobrý. Prišlo mi viac produktov, ale recenzia na ne bude až niekedy na jeseň (čo je o chvílu wohou, autumn lover)
Dneska vám prinášam recenziu na krém na ruky cashmere proteins shea butter.
Patrí medzi novinky + s dalšimi dvoma krémmi.

Začnem s takými všeobecnými informáciami.
Krém mám zo stránky fortis-slovakia ziaja krem na ruky jeho cena je 2 eurá, čo je úžasná cena za takýto produkt
Tuba obsahuje 100ml, má pekný a jednoduchý dizajn, otvára sa tak, že vrchnák odšrobujete (nejak ma nenapadá ako to ináč povedať, ale chápeme sa)
Vôňu má krém neskutočne príjemnú! Povedala by som, že je taká lahká a prevoňá vám pokožku, cítiť ju ešte dlho.


Tolkoto vám asi stačí na dve ruky, čiže to nie je nejak vela ako u niektorých krémov.
Konzistencia je taká hustejšia, chvíločku trvá kým sa krém vstrebe.

Oficiálny popis dodáva, že krém má hydratovať rúky aj pri častom umývaní čo je môj prípad, upokojuje suchú a popraskanú pokožku- čo som ja potrebovala, lebo takto, ked' je už chladnejšie začne byť moja pokožka suchá, obnovuje pružnosť a hladkosť - to aj splňa a posilňuje nechty- to som si nejak ešte nevšimla ale môže to byť pravda, lebo mám dojem, že sa mi nelámu tak často ako majú niekedy vo zvyku.

Krém je dermatologicky a alergologicky testovaný, pH neutrálny.

Spokojnosť moja je teda 100% a neviem sa dočkať vyskúšať aj iné produkty.
Určite vám teda tento môžem s kludným a čistým srdcom doporučiť.

Uvidíme sa pri dalšom článku.

society today ---> nezabudnite si prečítať minulý vážny článok

Bibiána

Share:

4 comments

  1. Ziaju mám velmi ráda. Sice krém na ruce jsem nezkoušela, ale vypadá báječně. Já mám krém na mastnou pleť a krémy na oční okolí a jsou super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nejaký kvalitný hand cream by sa mi zišiel :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá moc dobře! Vlastní zkušenosti se značkou Ziaja nemam, ale čtu na ní pozitivní recenze ;) budu od ni muset něco vyzkoušet.

    Nela z Beauty Charm

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.