Autumn


Dnešný článok berte ako čisto "kecací" alias vylievam si moje studené srdce :)
Predvčerom oficiálne začala jeseň.
Priznám sa, na nijaké iné obdobie sa neteším tak velmi, ako na jeseň.
špeciálne od roku 2012 má toto obdobie pre mňa velmi špeciálny význam. Dá sa povedať, že to boli najkrajšie časy, ktoré som mohla kedy zažiť. Hlavne s osobou, ktorá má v tej dobe chápala, ktorá bola skoro môj celý svet.
Chladné, jesenné večery s ktorými sa spájajú dlhé, nádherné konverzácie pri obrovskom strome.
Témy bláznivé, možno aj detské. Ale bavili nás. Aj celé hodiny.

A preto, každý rok zažívam zvláštne smutnú nostalgiu môže byť nostalgia smutná?, pretože to chcem vrátiť všetko späť. úplne všetko. Vtedy bolo ešte vela vecí úplne inak a ja som mala "kvázi" názor, že život je klišé tam nedám prechádzka čiernou (je to pre mňa farba šťastia) záhradou.
Ked' sa pozriem teraz na všetko okolo mňa... Hmm, Bibi, celkom riadne vedla si bola :)

Presne takto pred 3 rokmi som zažila najkrajší deň môjho života teda aspoň vtedy som ho tak pokladala, jasné, že teraz to tak nie je. A vždy sa usmejem pri spomienke na to. Aspoň raz v živote sa mi splnil malý sen.

Myslím si, že aj vy máte počas jesene takéto nostalgické myšlienky, no nie? To k tomu nejak patrí, a ja rozmýšlam prečo... Potom mi napadne, že vlastne ja som psychopatický nostalgik, ktorý sa cíti smutne v každom ročnom období, pretože sa mu spája s dalšimi krásnymi zážitkami, ktoré sa márne snaží vrátiť späť. :)

Och, jesenné (prepáčte, že to slovo je tu xx krát) prechádzky! To je tá najlepšia činnosť. Vychutnávam si ich asi najviac.
Kedže začíname chodiť znova do školy, únik od reality v podobe "ísť niekam preč do lesa" je pre mňa tá najlepšia alternatíva.
Obklopená len čistou prírodou, tichom a západom slnka s mojími dvomi vernými spoločníkmi - Ali a Canon.
Pomaly si kráčam po mojej zvyčajnej ceste, po ktorej som kráčala už tolko krát a vždy prichádzam s novými a inými myšlienkami a zážitkami.
Venujem sa aj havinovi, ale ked' sa zarozmýšlam, som úplne ako v inom svete, havino sa musí na chvílu že chvílu, komu klameš? zabaviť aj sám.
A ja rozmýšlam a rozmýšlam... V poslednom čase až velmi. S tým súvisí, niečo ako "striedanie nálad". áno, ja som extrémne náladový človek nebojte, zatial každý so mnou vydržať byť dlhšie ako 24 hodín (prípadne aj 10 dní vid' Adik14, Nikuška moja a spol:)ak to čítate tak vás pozdravujem)
Ale idem späť k striedaniu nálad.
Mám výbornú náladu počas dňa. Ráno je natom síce najkritickejšie, ale prežili sme všetci.
Potom idem von a prídu myšlienky, a niektoré označujem za velmi dotieravé... tie mi skazia náladu.
Ach... stále premýšlam nad ludmi, ktorí by mi mali byť ukradnutí, ale poznáme aké je to ťažké vymazať ich zo života... premýšlam nad niečim čo som mohla urobiť, ale ja som to jednoducho neurobila... nad tým, prečo musím mať takú komplikovanú až hlúpu povahu, ktorá ma stavia vždy do takých situácii... premýšlam nad tým, ako je možné, že i človek, ktorého srdce má 0°C sa dokáže cítiť osamelý aj ked' je v miestnosti plnej ludí. Ked' sa cíti nepochopený či nedocenený. Ked' ma pocit, že ludia na neho úplne zabudli.
Následne cítim len prázdnotu a polovicu vecí robím automaticky.
Večer idem spať a ráno sa budím do nového dňa.
A som zvedavá čo ma v ňom čaká, či to bude znova jeden z mojich najkrajších dní v živote.
Alebo iba jeden z tých normálnych, ked' čas plynie normálne.


Bibiána

Share:

3 comments

  1. Aj keď je vonku sotva 10 stupňov, prší a fúka, tak aj cez to mám jeseň rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Podzim je krásný čas :)
    http://nellylove99.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Miluju podzimní atmosféru , nejlepší pocit zalézt pod deku, pít čaj a číst *-*
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.